mFaFa Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Argh. Jeg har solgt pc'en min. En kamerat har kjøpt med ABit KG7 med AMD760 chipsett. Jeg prøver å vente til det kommer moBo's med VIA KT266A chipsettet. Men når kommer det egentlig? Jeg har ikke klart å snuse opp noe om det...vil så gjerne ha det chipsettet til fordel for AMD760..for det knuser det så villt. Også er det alltid morro å ha bedre PC enn kameratene..hehehe. Nå har jeg lissom ikke egen PC en gang :sad: Det er litt kjipern, men men. Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Det sies at VIA produserer VIA KT266A chipsettet for fullt nå, og det vil vel si at vi kan se hovedkort med dette chipsettet i slutten av denne måneden. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 23. september 2001 Forfatter Del Skrevet 23. september 2001 Hmmm..jeg venter også på VIA KT266A :smile: det blir jo fett da. Derfor kjøper jeg meg en moped i løpet av uken -mest sannsynlig! hihi. Så har jeg noe å skru på til jeg kjøper meg PC som jeg kan more med meg :wink: Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Dei er komt no vel? Lenke til kommentar
BloodRabbit Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Hehe kommet og gått Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 øy! de er krute gode ska jeg si deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå