Lucifer 666 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Har ikke fått tid til så mye farming der enda siden 1.11 med min mage, og jeg hadde opparbeidet meg endel living essence + librams før patch. Skulle inn å farme de 30 collect tingene for AD quests siden de dropper ofte og mange av de. Merka da at de har forandra endel der Testa bare litt i 10 min og forandringer jeg fant foreløpig var: - Healing treant kan nå bytte target å heale hvem som helst i en 4-pack - Ironbark protector har mista knockback, men kan nå roote isteden - Ironbark protector har blitt sosiale og assister treants vis de løper "in-combat" nær nok Ironbark protector ble uaktuel å grinde siden de kan roote nå så de må jeg la være, men resten virker greie å farme enda. De mana mobsene dropper endel Core of Elements som ogdå er AD quest. Noen som vet om flere forandringer de har gjort i DM west? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Droppet en Prot libram for meg i DM:W, så de har tydeligvis endret litt på loot tables. Det skal være mulig å feare mobs helt ned til boss'n, men han vil likevel ikke aggroes. Spawner random ghosts i hele den nedoverbakken der man kiter mobs, ble overrasket der et par ganger Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Har merka det med ghost før også, men de kommer kun vis du går for høyt opp på rekkverket du bruker til å kite på. Tror de aggroer deg bakfra men ikke viser deg in combat før de unstealter og angriper deg når de har kommet rundt til der du er Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Har farmet der en stund med en rogue kamerat av meg, vi tar alle mobsene i første rommet i instancen, absolutt alle. Det er ikke noe problem når man har en rogue og en mage (jeg), hvis magen får nokk aggro blir bare roguen bakom fienden uten at fienden slår roguen. Har også farmet Hydrospawn med roguen uten hell med drops Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå