mb_zzz Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 lurer på en ting, skal på In Flames Konsert i Sverige. har veldig lyst til å filme Konsertn er det da lov til og filme dette med privat video kamera? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Tviler. Var en ved siden av meg på GNR i går som filmet med mobilen (!) og han fikk kjeft av vaktene. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 shit, hadde virkelig lyst til å ta vare på dette! Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Metallica kommer til neste år til Oslo. det skal filmes uansett hva! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Metallica kommer til neste år til Oslo. det skal filmes uansett hva! 6410448[/snapback] Tar ikke sjansen på å risikere å bli kastet ut når tidenes band spiller. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 egentli ikke jeg heller, er mitt favoritt band, får håpe jeg får signert Black album å St.anger platene mine, da har jeg alle signert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå