Gå til innhold

kan ikke lagre bilder fra nett som *.jpg

Anbefalte innlegg

hei..

jeg har et irriterende problem..

når jeg surfer på nett, og finner et bilde som jeg vil bruke til photoshop ol. , så høgreklikker jeg på bildet og velger lagre..

då kan jeg kun lagre som *.bmp .. jeg kan ikke lagre *.gif bilder eller *.jpg bilder..

dette er meget irriterende.. og der er vell noen her som kan hjelpe meg med problemet?

Mvh Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei..

jeg har et irriterende problem..

når jeg surfer på nett,  og finner et bilde som jeg vil bruke til photoshop ol. , så høgreklikker jeg på bildet og velger lagre..

då kan jeg kun lagre som *.bmp .. jeg kan ikke lagre *.gif bilder eller *.jpg bilder..

dette er meget irriterende.. og der er vell noen her som kan hjelpe meg med problemet?

Mvh Tom

6410250[/snapback]

Er det firefox du bruker?

Lenke til kommentar

neeh.. er trofast mot IE :p

bildene skal bli lagret som opprinnelig format i IE også.. men ikke på min pc.. på mine andre datamaskiner kan jeg lagre som opprinnelig.

ja, jeg kan endre filtype i photoshop.. men jeg gidder ikke å sitte å fornadre format på hvert eneste bilde.. vi snakker om mange bilder her :p

jeg sjekka nettop.. 30bilder tar 46MB fordi jeg må lagre de som bitmap..

Lenke til kommentar

Som vanlig masse innlegg som ikke gir trådstarter noen løsning. Sukk, snakker om ubrukelige folk.

This behavior may occur if a damaged program file (for example, an ActiveX or Java object) is downloaded to the SystemRoot\Downloaded Program Files folder on your hard disk.

http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;810978

Med andre ord: Slett 'temporary internet files' fra Tools - Internet options i IE.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
Som vanlig masse innlegg som ikke gir trådstarter noen løsning. Sukk, snakker om ubrukelige folk.

Tiltredes. Hvis jeg ser én "Bruk en annen nettleser"-post til som svar på hvorfor noe som burde fungere i IE ikkke gjør det...så er det en for mye :nei: Vi kunne jo likegodt erstatte hele Windows-forumet med en sticky: Bruk Linux :roll: Hadde det vært en god ide?

Endret av zjulik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...