Gå til innhold

Problemer med N-6280, hvilke rettigheter har jeg?

AM6

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har en Nokia 6280 med gammel firmware, denne vil jeg få oppdatert grunnet at jeg har funnet flere feil på mobilen min.

Har jeg krav på å få oppdatert den? Har kvittering og garanti, men de på elkjøp fortalte meg at jeg ikke kan levere inn telefonen pga små feil.

Når man kjøper et produkt så skal det jo ikke være feil på det, så jeg bør jo da ha krav på å få dette ordnet?

Takker for all respons :)

Mvh Bjørn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, tror ikke det er Elkjøp sin feil.  :hmm: Kan du ikke bare oppdatere selv?  :w00t:

6410046[/snapback]

Hmm.. Oppdatere selv? Hvordan gjør jeg det?

Er jo ikke elkjøp sin feil, men nokia sin. Er jo garantisak dette etter min mening.

Lenke til kommentar

med forbehold om feilene. Dersom det er feil på et produkt så hefter forhandler for å utbedre det, de kan ikke nekte å utbedre feil.

Du kan ta telefonen til andre verksteder der du bor for å få den oppdatert.

Du kan ikke oppdatere softwaren selv. Det er kun mulig på SEM (Sony Ericsson)

Lenke til kommentar

Elkjøp skal ta den inn til firmware oppdatering. Har gjort det før med mange N6280 så hvorfor ikke din liksom? Min gikk til helvete nå ikveld, og jeg har ingen annen nå, så jeg må til Elkjøp fort som fan på mandagen. Og ja, jeg kjøpte også min på Elkjøp.

Lenke til kommentar

Elkjøp bestemmer ikke hva som er betydelig feil eller ikke. De SKAL ta den inn, og sende den videre. Mannen bak skranken skal ikke stille slike spørsmål, bare skrive ned feil på telefonen, og sende den inn.

Viss problemet fortsetter, ta konstakt med butikksjefen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...