Mottiman Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg har akkurat skaffa meg Oblivion, og lurer på en ting. Ska det gå så forbanna treigt å slå og sånn?? Blir man raskerere å slå eller noe sånn? Kan være d hakker, men jeg ser ingen forskjell når jeg stiller det ned. Mine settings ble automatisk still på ultra high. Har Geforce 7800gs, 2gb Ram og 3,06 ghz prosessor. Tror ikke problemet ligger der da. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det skal ikke gå forbanna seint å slå nei. Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Du holder ikke inne museknappen? For da tar du et power attack som tar litt lengre tid men det skal fortsatt ikke ta "forbanna lang tid" som du sier. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 ellers bruker du 2 handed? Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Bruker 1 handed. Jeg overdrev kanskje litt.. Men det går jo ikke akkurat som hurtigheten på zelda feks. Syns han løper og går treigt også. Realistisk treigt. hehe.. Men etter en stund vil man da slå raskere/hardere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Du må trene opp speed for å slå raskere og strength for å slå hardere. Du øker disse med inntil 5 poeng ved hver levelup dersom du har trent 'underliggende' skills med inntil 10 poeng. Strength: Blade, Blunt, Hand to hand Speed: Acrobatics, Athletics, light armour Du trener de ulike skillene ved å bruke dem i spillet. F.eks for å trene deg i 'blade' så bruk et 'blade'-våpen til å drepe noe(n). Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Du må trene opp speed for å slå raskere og strength for å slå hardere. Du øker disse med inntil 5 poeng ved hver levelup dersom du har trent 'underliggende' skills med inntil 10 poeng. Strength: Blade, Blunt, Hand to hand Speed: Acrobatics, Athletics, light armour Du trener de ulike skillene ved å bruke dem i spillet. F.eks for å trene deg i 'blade' så bruk et 'blade'-våpen til å drepe noe(n). 6410159[/snapback] Er det ikke agility som gjør at man slår raskere (er ikke sikker) Lenke til kommentar
NJoben Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 HeY! Jeg har et ganske stort problem med Fame'n min.. Etter en stund merka jeg at fame'n min ikke gikk til normal igjen etter jeg tok av ''Grey fox'' sin maske.. så nå er Fame'n min : 15 og infamyn min er 100... og hver gang jeg bruker masken må jeg betale 500 til politiene fordi at bountyen ikke går ned (( HVA SKAL JEG GJØRE!? holder på å bli gal! Jeg vet at jeg bare kan slutte med å bruke ''Gray fox'' maska , men det er jo ikke vits.. jeg har jo fortsatt herpa fame / infamy! HJELP SØKES av en pro ASAP! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 gå gjennom: Arena, figthers guild, mages guild eller gjør MQ! Lenke til kommentar
NJoben Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 åååå.. tror ikke du skjønnte det helt jeg..:S Jeg sier at liksom.. egentlig har jeg 82 fame og 62 infamy... (0 i bounty ) MEN! når man tar på seg ''Gray fox'' sin maske , får man 100 i infamy og rundt 15 i fame... dette skal gå bort når du tar av deg den masken ,mn det gjør det ikke på meg ,.. så dette er liksom en bug da... Så det svaret hjalp ikke akkurat da MEN ellers takk for at du prøvde <3 Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Det er jo meninga, Grey Fox er det jo ingen som liker i og med at han er en tyv, så ikke bruk maska hans når du er i byen. Lenke til kommentar
NJoben Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 JAMEN OMG! Skjønner dere ikkke hva jeg skriver eller??! Jeg sier at JEG VET at gray fox maska er sånn! MEN! når jeg tar den av... ER DET FORTSATT 100 INFAMY! SKJØNNER?! Derfor jeg trenger hjelp Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 JAMEN OMG! Skjønner dere ikkke hva jeg skriver eller??! Jeg sier at JEG VET at gray fox maska er sånn! MEN! når jeg tar den av... ER DET FORTSATT 100 INFAMY! SKJØNNER?! Derfor jeg trenger hjelp 6483679[/snapback] Da er det noen som har sett deg med maska på da vettu. Lenke til kommentar
NJoben Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 ja, trodde det jeg og.. men... så kom jo såklart vakten og så de arrestasjons ordrene osvosv.. så betalte jeg 500 i bounty.. men etter det er det fortsatt 100 infamy osv... WHY? =(((. er så trist.. :S Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 ja, trodde det jeg og.. men... så kom jo såklart vakten og så de arrestasjons ordrene osvosv.. så betalte jeg 500 i bounty.. men etter det er det fortsatt 100 infamy osv... WHY? =(((. er så trist.. :S 6484065[/snapback] Tenk deg hvis Osama Bin Laden hadde blitt fanget arrestert og dømt til døden. Så hadde paven benådet ham, og han hadde i stedet blitt dømt til 10 års fengsel. Tror du han da ville hatt 0 i infamy i real life etter han slapp ut igjen? Bounty og infamy er ikke det samme. Lenke til kommentar
NJoben Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 ja, trodde det jeg og.. men... så kom jo såklart vakten og så de arrestasjons ordrene osvosv.. så betalte jeg 500 i bounty.. men etter det er det fortsatt 100 infamy osv... WHY? =(((. er så trist.. :S 6484065[/snapback] Tenk deg hvis Osama Bin Laden hadde blitt fanget arrestert og dømt til døden. Så hadde paven benådet ham, og han hadde i stedet blitt dømt til 10 års fengsel. Tror du han da ville hatt 0 i infamy i real life etter han slapp ut igjen? Bounty og infamy er ikke det samme. 6484463[/snapback] Men lol! hahaha.. liksom.. Du kan ikke sammenligne oblivion med Bin Laden da... :!: Skjønner hva du vil frem til, men hovedproblemet mitt er jo det at infamyen min går ned til normal når jeg tar AV meg gray fox maska.. Jeg vet jo det at jeg ikke skal vise meg i den osvosv.. men hvis du har fulgt med i spillet så har den maska blitt sånn at når du tar av deg maska, så gjenkjenner ingen deg som ''The gray fox'' ... så hvis jeg skal gå ut ifra ditt osama forslag... så er det akkurat som at hvis osama tar av seg trynet sitt, så blir han ikke gjenkjent og det betyr at han ikke blir ettertraktet som en krimminell person lenger!! Så jeg bare lurer på om noen har det samme problemet som jeg har nå? Ellers så reporterer jeg en bug til i hjemmesida til oblivion Jaja.. Takk for den hjelpen du prøvde å¨gi meg allikevel Cheer up! Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Er det bare meg som får litt sånn Supermann følelse her? Du har på deg maska, og så tar du av deg maska midt i byen foran alle, så spør de: "Øyh, hvor ble det av Gray Fox, har du sett ham?" Endret 14. juli 2006 av Pazman Lenke til kommentar
NJoben Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Er det bare meg som får litt sånn Supermann følelse her? Du har på deg maska, og så tar du av deg maska midt i byen foran alle, så spør de: "Øyh, hvor ble det av Gray Fox, har du sett ham?" 6488423[/snapback] LOL! AAHAHAH Det er hvertfall et bedre eksempel! haaha laettis ! Lenke til kommentar
NJoben Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 mn jeg trenger fortsatt hjelp med denne buggen eller hva det nå enn er Lenke til kommentar
NJoben Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Uansett... Går det ikke ann å ''rense'' attributsa uten et chapell?? Liksom.. Fins det noen chapell for de onde EHeahe.. Nå som jeg har så høy infamy... kommer jeg aldri til å klare å be igjen så... Lurer på om det finnes noen kapell for de som har høyere infamy enn fame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå