AustEgd Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Nå skjer det ikke noe med denne bestillingen min fra RoDa som jeg har skrevet om under 'Prisguide uten mening'. Kameraet koster jo ikke mer enn fra ca. 350 US Dollar i USA. Hadde jo tenkt å kjøpe kameraet her i Norge, men siden det ikke er mer seriøsitet enn det som kan sees under mitt andre innlegg, så kjøper jeg trolig fra utlandet. Noen som har tips om billige og raske nettshopper der Olympus 4000 selges rimelig? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Det fins nok seriøse butikker i Norge også. Ofte vil kanskje førsteinntrykket gi deg en bra pekepinn - hvis butikken ser luguber ut og har skrivefeil og utgåtte produkter strødd rundt på sida, bør du nok skygge unna. Men flere butikker har OK eller til og med lekker design, masse nye produkter (uten å love for mye), stadig oppdaterte priser, det er enkelt å finne kontaktskjema/tlf.nr./mailadresser til dem osv. Da tror jeg sjansen for å lykkes er bedre.. Også i vårt kjære naboland Sverige fins det nettshopper. Hos pixeloo.no (som likevel er svensk) selges C-4000 til 4640,- som faktisk er nest best i prisguiden. Selv bestilte jeg et annet kamera der på torsdag (vel vitende om at de ikke har fått det inn der ennå, men de lovte pent å sende det straks de får det inn). På mail fikk jeg svar i løpet av et par timer, også da jeg senere hadde et par spørsmål. Hittil er inntrykket veldig bra... (PS. dette er ikke reklame, men et eksempel) Anders Lenke til kommentar
AustEgd Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 Så på Pixeloo også for en stund siden, og der stod det at de regnet med å ha kameraet på lager den 30. oktober! Og det er et par uker siden jeg kikket. Skal man ha noe nytt skulle man jo hatt det i går, og ikke om 4 uker! Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 kanskje fordi de er mer realistiske enn f.eks. Roda? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 AustEdg. Hva gjør du hvis du får feil med kamera etter 13 mndr? Dersom du kjøper fra USA, vel og merke. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 i dag står det ihvertfall på pixeloo.no at de har fått inn C-4000Z på lager til kr 4712,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå