aldreyer Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Halloen:) Jeg har tenkt å kjøpe meg nye høytalere ettersom dem Infinity pc-høytalerene jeg har no begynner å bli en del år no. (Tror dem er snart 10år eller noe sont.) Jeg hadde tenkt meg 2.1, eller noe sont har ikke behov for noe stort mer. Dem må spille bra og rein lyd og det skal ikke være noe "jalla" bass, til en fornutfig penge. Logitech X-230: En kamerat av meg har disse og synst dem spilte heilt ok lyd, og vuderer og kjøpe meg noen slike. Men som sakt så har jeg LANGT i fra bestemt meg enda:) Jeg vil høre hva dere har og si?^^, Lenke til kommentar
BUCK Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Har nettopp kjøpt Logitech Z-4 høyttalersettet og er veldig fornøyd med det. Her er en link til settet på komplett.no. Vil anbefale dette settet. Synes settet gir mye lyd for pengene. God og ren lyd til å være pc-høyttalere og helt grei bass. Funker bra til MP3 og film. Det Logitech settet du har sett på er sikkert bra det og. Lenke til kommentar
aldreyer Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 ja, så dem har fått masse bra kretikk;D får se, har ikke bestemet meg enda;) Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 X-230 er bra høytallere for de som ikke stille så høye krav,har sånn selv og bassen kjennes godt når jeg spiller . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå