theDurkan Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Skal ute å øvelseskjøre med mamma i dag, klokka 11, men kom på at vi ikke vet hvor vi skal kjøre Så, er det noen som vet om noen bra steder (parkeringsplass eller noe) hvor man kan begynne? Jeg trenger bare en plass hvor jeg kan cruise litt rundt til jeg får teften på kjøringa før jeg finner en øde landevei. Lenke til kommentar
moestue Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Tryvann eller Sørkedalen er temlig tomme for biler Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Tryvann eller Sørkedalen er temlig tomme for biler 6409626[/snapback] Tryvann? Blir litt langt når jeg har avtale litt senere på ettermiddagen. Noen steder litt nærmere Lambertseter/Ryen/Bøler? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Parkeringsplassen på Skullerud? Ved fotballbanene på Bøler. IKEA på Furuset. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Parkeringsplassen på Skullerud? Ved fotballbanene på Bøler. IKEA på Furuset. 6410478[/snapback] Endte opp på Skullerud. ikke verdens største plass, men var bra der. Litt helling så man fikk trent liten bakkestart, og den oppkjørselen fikk man trent bratt bakkestart. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå