EspenE Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Her trenger jeg noen innspill siden det er første gang jeg noensinne har forsøkt å ta et bilde etter mørkets frembrudd. Jeg har forsøkt å leke litt med farger i Elements 2, der jeg bla har hevet blått og cyan, samt at jeg forsøksvis har økt fargemetning. Kan for lite til å ha en konkret plan for hva jeg gjør, men prøver meg frem "på øyet". Ønsker egentlig å se dette både "blåere" og "mørkere" med økt "klarhet" om slikt er mulig. Så værsågod, mitt aller første "nightshot". Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei! Jeg synest det er for lite kontraster i bildet, og at blåfargen blir for dominant. Men det er min smak. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Helt ok det, det sånne ting jeg er ute etter å høre. Skulle gjerne hatt opp kontrasten selv, og har provd med et par innfallsvinkler, men har ikke fått til noe særlig. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Virker litt FOR blått, tror det kunne blitt meget bra med litt mindre dominant blåfarge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå