Delux Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hallo folkens sitter her med et logitech internett navigator tastatur )logitech stolthet). Problemet er at det har i de siste dagene blitt helt umuligt. Bare se på parantesene mine. jeg klarer nesten ikke skrive, Det er verst når jeg bruker shift knappen da klarer jeg ikke skrive de riktige tegnene over tallene. Håper dere forstår hva jeg mener for dette problemet er litt vanskeligt å forklare. En annen ting er at når jeg skriver, har det seg sånn at jeg ikke kan kan torykke på de samme knappene på samme linje, da skjerer QØ alt seg. kan ikke forklare mer men håper noen kan hjelpe. alle skrivefeilen skyldes denne eller dette problemet. takker for svar Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Har dette tastaturet selv, fungerer utmerket her. Bruker du USB eller PS/2 tilkoblingen på tastaturet? Lenke til kommentar
Delux Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 bruker usb har oppdatert ddriverne, opplevde akkuat at winamp kom opp når jeg trykke shift Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 har du samme problemet hvis du bruker ps2? Lenke til kommentar
Shithead Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Ta en lang kald dusj, og drikk noe sterk kaffe etterpå så går alt så meget bedre!!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 prøvd å avinstallere programvaren til tastaturet, så installere på nytt? Lenke til kommentar
Delux Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-14 21:25, skrev Shithead:Ta en lang kald dusj, og drikk noe sterk kaffe etterpå så går alt så meget bedre!!! tok en dusj i 5 dager brude vel holde, men hjalp ikke Lenke til kommentar
Delux Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-15 08:59, skrev psilocybe:prøvd å avinstallere programvaren til tastaturet, så installere på nytt? har prøvd det Lenke til kommentar
Delux Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 noen andre som kan hjelpe Lenke til kommentar
lobster Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Bytte batterier pleier å hjelpe.... Lenke til kommentar
rakett Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 vel, har en kompis som har det samme problemet med et gammelt tastatur.....det kommer av at han er ivrig å spille wc3, og når han taper, så blir han FORFERDELIG hissig, og det går vanligvis ut over tastaturet :razz: . er ikke noe sånt vi snakker om vel? hvis det, så kjøper du nytt, hvis ikke, så hvis det er trådløst, så må du prøve å skifte batterier, og sette senderen nærmere, evt prøve et annet sett tastatur på senderen din, eller prøve ditt tastatur på en annen sender. også er det jo en mulighet at det er forferdelig mye støv i tastaturet, men det er usannsynlig, siden det SKAL LITT støv til å lage sånn feil :razz: mer kommer jeg ikke på i farten...... lykke til uansett Lenke til kommentar
Delux Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 har aldri slått i tastaturet og det er ikke trådløst. det er noe annet som er galt. når jeg trykker shift på skrivebordet opp dukker winamp opp. når jeg skriver og bruker shift, feks når jeg skal skrive skråstrek så kommer det bare opp qr.dfewre..... noe i det duren det varierer fra gang til gang. dette irritere meg hvirkelig kan noen hjelpe Lenke til kommentar
Erra Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Du har ikke slomsa litt med pilsa eller colaen da ? Det har jeg gjort endel ganger, og da kan hva som helst skje, har hatt noen tastatur som har gått helt banans når de har fått servert litt alkohol... :smile: Derfor jeg kjøper billig tastaturer til 100 spenn... Lenke til kommentar
Delux Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 vel det fikk servert litt fanta her om dagen, men for meg ser dette ut som en software feil eller.. Lenke til kommentar
Erra Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Er nok Fantaen...ganske sannsynlig iallefall... Det går an å redde dem om man har sølt, men man må ha en porsjon flaks... Åpne og rense... Lenke til kommentar
Delux Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Åpnet og renset....hadde en porsjon flaks. Det var et sinnsykt arbeid, men det funker nuh takk for tipset!!!! =) Lenke til kommentar
Erra Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 ahh, meget bra! Du får prøve å ikke servere keyboardet noe mer da.. Kanskje få deg en sånn caps med plass til et par bokser i og et par sugerør.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå