riktig Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Grr! Fikk ikke sjansen til å delta selv, det til tross for at jeg hadde noen fantastiske ideer til vannbilder. Ber om å få egen konkurranse og poll, der jeg kan konkurrere mot meg selv. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Grr! Fikk ikke sjansen til å delta selv, det til tross for at jeg hadde noen fantastiske ideer til vannbilder. Ber om å få egen konkurranse og poll, der jeg kan konkurrere mot meg selv. 6424508[/snapback] Eh akkurat ja... Men kan du ikke ta bilde av idéene dine og legge de ut i bildekritikken? Spiller jo egentlig ingen rolle om man blir først eller sist her uansett... Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Huff må stemme når jeg kommer hjem.. Sitter på hytta med 115 kbps.. Tar 7 minutter å laste selve siden.. Mange gode forslag. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Det virker som det er litt mindre interesse for konkurransen denne uka. Færre bidrag, til tross for at flere burde vite om konkurransen denne uken i forhold til sist. 550 har sett bildene, men bare litt over 30 har stemt. Forrige runde ble jo presentert i nyhetsfeltet på startsiden til AKAM..kanskje det gjorde det lettere tilgjengelig? Fortsetter vi neste uke? Jeg er i alle fall interessert i å fortsette. Tommy Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg stemmer for å fortsette! Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Absolutt fortsette! Selvom det er bare den harde kjerne som blir å delta. Gøy læll. Lurer på når jeg får delta Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 jeg har tenkt å prøve å delta på konkuranser jeg og, men jeg får aldri med meg når konkuransene er. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 OK. I morgen (torsdag) klokken 20.00 avsluttes stemmingen, og vinneren kåres. Vinneren må da komme med en ny oppgave på fredag (gjerne like etter midnatt, natt til fredag). Vi kan så bruke fredagen, lørdagen og søndag (frem til kl. 20) på å levere inn bilder. Oppgaven legges ut i "Annet(Akamera.no/.dk) slik som den ligger nå. Den må gjøre gjøres sticky..så er den litt lettere å finne. Tommy Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Kan vi ikke heller si at vi har til kl. 23:59 på søndag, slik at vi får hele dagen? Endret 6. juli 2006 av Marthe-Ma Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Gjerne for meg. Tommy Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Kan vi ikke heller si at vi har til kl. 23:59 på søndag, slik at vi får hele dagen? 6443171[/snapback] Har selv ytret ønske om dette tidligere. Tror vi kan få med flere på "leken" om vi har hele helgen på oss. Det gjør det i alle fall lettere for meg... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 jeg har tenkt å prøve å delta på konkuranser jeg og, men jeg får aldri med meg når konkuransene er. 6441270[/snapback] Same her. Husker først konkurransen etter at fristen har gått ut. Men eg håper at det vil bli holdt fleire sånne mini-konkurranser i vekene som kjem. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Da jeg sjekket like etter klokken 20.00 i dag, var "splash" og "i vannkanten" på delt førsteplass med 12 poeng. Spektrum var på tredjeplass med 10 poeng. Nå har "i vannkanten" fått 13 poeng, men avstemningen var jo teknisk sett avblåst klokken 20.00 Hva gjør vi? Tommy Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Da jeg sjekket like etter klokken 20.00 i dag, var "splash" og "i vannkanten" på delt førsteplass med 12 poeng. Spektrum var på tredjeplass med 10 poeng. Nå har "i vannkanten" fått 13 poeng, men avstemningen var jo teknisk sett avblåst klokken 20.00 Hva gjør vi? Tommy 6446410[/snapback] You're the boss Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Da jeg sjekket like etter klokken 20.00 i dag, var "splash" og "i vannkanten" på delt førsteplass med 12 poeng. Spektrum var på tredjeplass med 10 poeng. Nå har "i vannkanten" fått 13 poeng, men avstemningen var jo teknisk sett avblåst klokken 20.00 Hva gjør vi? Tommy 6446410[/snapback] La avstemningen fortsette til kl 0:00, så har vi kanskje fått en vinner? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Grr! Fikk ikke sjansen til å delta selv, det til tross for at jeg hadde noen fantastiske ideer til vannbilder. Ber om å få egen konkurranse og poll, der jeg kan konkurrere mot meg selv. 6424508[/snapback] Det samme gjelder meg. Mitt bidrag finner man i den siste tråden min. Desverre vinner vel SirMaximus, med sine spektakulære krumspring. Forbaska spradepave Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Bør det vere eit eige underforum for desse konkurransane? Sei kva de meiner her. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Grr! Fikk ikke sjansen til å delta selv, det til tross for at jeg hadde noen fantastiske ideer til vannbilder. Ber om å få egen konkurranse og poll, der jeg kan konkurrere mot meg selv. 6424508[/snapback] Det samme gjelder meg. Mitt bidrag finner man i den siste tråden min. Desverre vinner vel SirMaximus, med sine spektakulære krumspring. Forbaska spradepave 6447057[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg