Tdale Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Da vil jeg ikke ha skylda hvis du ikke er fornøyd med plasseringen! Tommy Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Du har mail Dog satser jeg på 1 stemme denne gangen! Men man vet jo aldri, sannsynlighetn for 0 er absolutt tilstede med så mange gode bilder Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 send som vedlegg..fikk bare en haug av tegn i mailen.. Tommy Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Sendte som pm jeg. her er mailen fucked Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Da har jeg det. Men er det enighet om at vi skal la Dahle bli med, til tross for at bildet er tatt på torsdag, og sendt inn etter fristen? Tommy Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg er ingen trussel. Har bare lyst å være med Er for sent for meg å løpe ut med kamera nå Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Da har jeg det. Men er det enighet om at vi skal la Dahle bli med, til tross for at bildet er tatt på torsdag, og sendt inn etter fristen? Tommy 6424250[/snapback] Jeg synes det er greit Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jepp, jeg synes han skal få være med. Jeg melder meg inn i klubben for de som ikke regner med å vinne, men i det minste håper på et poeng eller to. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 ...men anonym blir du jo ikke akkurat da, siden ditt blir lagt til sist... Men fortsatt helt greit for meg Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Takker for støtte gutta Som vanlig har jeg ikke gjort noe etterbehandling. Alt tatt med d70 og kit linse (18-70). Satser dog på å lære masse utover sommern og vintern. Da er det viktig å være med på slike konkuranser Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Noen av dere har glemt å gi bildet en tittel, så da har jeg enten gitt det en passende tittel, eller skrevet "mangler tittel".. Det er ikke det viktigste, men det er litt kjekt når pollen kommer opp, så vet man hva man stemmer på.... tommy Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Det er flere av bildene som ikke har exif data, men jeg har fått "bevis" fra noen, i form av en annen versjon av bildet, hvor exif dataene er bevart. Hva er exif data? Og hvor finner man dem? Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Ved å høyreklikke på bildet, og se på "alternativer"...eller "file info" hvis du er i PS. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Da håper jeg på en stemme denne gangen Selv tror jeg spektrum får min stemme. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Er det noen som kan kontakte noen som kan legge ut en poll på bildesiden? Tommy Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Simen1 er kontaktet på MSN... Jeg skulle akkurat til å legge et en avstemning så dukket den plutselig opp av seg selv. En eller annen moderator har vært litt kjappere på avtrekkeren enn meg. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Sorry Simen1 Dotten var raskere Min stemme gikk til spektrum Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Simen1 er kontaktet på MSN... Jeg skulle akkurat til å legge et en avstemning så dukket den plutselig opp av seg selv. En eller annen moderator har vært litt kjappere på avtrekkeren enn meg. 6424381[/snapback] Beklager at eg øydela moroa for deg Simen, men ungdommen no til dags har ikkje tid til å vente på gamlingane som ikkje klarer å halde seg på sykkelen. Uansett, lykke til med avstemminga. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Da stemmer vi her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=598912 Tommy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg