Hazert Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 PCn min fungerer ikke som den skal lenger. Tok en formatering av pcen og la inn windows xp pro på nytt, klare å komme meg igjennom hele installasjonen min når jeg kom til brukerinstillinger(legge til bruker osv før jeg evnt. kommer inn i windows) så henger både tastatur og mus seg helt, er vel hele pcen som henger seg. Skrur den på på nytt og kommer til logg inn av administator, skriver inn passord og trykker videre så henger den seg igjen, slik har den gjort flere ganger nå, komme rett og slett ikke inn. Har prøvd å formatert og lagt inn på nytt flere ganger men samme feil oppstår. Kommer kun inn i sikkerhetsmodus, da fungerer alt som det skal nesten, bortsett fra at alle drivere osv ikke er innlagt ennå såklart. Noen som kan hjelpe? mvh. Kim Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Kommer kun inn i sikkerhetsmodus, da fungerer alt som det skal nesten, bortsett fra at alle drivere osv ikke er innlagt ennå såklart. det kan vare mye ting.... anbefaler at du kommer i sikkerhetsmodus og prøver "disable" hardware etter hardware og prøver å restarte igjen. da kan du finne ut om kanskje noen hardware har konflikt....... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei! Har du forsøkt med annen harddisk? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Hazert Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Kommer kun inn i sikkerhetsmodus, da fungerer alt som det skal nesten, bortsett fra at alle drivere osv ikke er innlagt ennå såklart. det kan vare mye ting.... anbefaler at du kommer i sikkerhetsmodus og prøver "disable" hardware etter hardware og prøver å restarte igjen. da kan du finne ut om kanskje noen hardware har konflikt....... 6408897[/snapback] "disable" alle og startet på nytt, fortsatt samme feila, sitter ennå i sikkerhetsmodus:/ efikkan: har ingen andre harddisker så desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå