Gjest Slettet+7412534 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei Søndag (2. juli) reiser jeg til Ungarn på en såkalt Global Village camp. Vi skal være der sammen med ungdom fra flere land i Europa. Reiseansvarlig har spurt oss om vi kan ta med noe "gaver" som er typisk norsk, eller som viser litt av hva Norge har å by på, hvis dere skjønner. Er det noen som har noen tips her? Har bare fredag og lørdag og skaffe dette på, så det bør helst kunne kjøpes i en butikk i byen (Skien/Porsgrunn). Prisen bør heller ikke være den høyeste, men alle tips mottas med takk. mvh Ola Nordmann Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Laks. Utenlenninger elsker røkt laks. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg har nettopp kjøpt meg munnharpe. Det var billig, og det brukes i norsk folkemusikk. Du kan i det minste påstå at det er veldig norsk. Kjøpte hos tilfeldig instrumentforhandler, kostet 42 kr( og den er evig kul). Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hjembrent. Du finner ike noe som er mer norsk en det. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 lusekofte, sånn typisk se & hør gir bort ellers så kjøper du et billig skipar på en sportsbutikk ;P får sikkert et par til 200 kr. elns Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ostehøvel. Selv om mange utlendinger har hardt for å tro at den er norsk. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Black metall! Er blant den største kultureksporten vi har i dag. Ta med en Emperor, Darkthrone eller Satyricon-skive. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Det første jeg tenkte var brunost med tilhørende ostehøvel. Lenke til kommentar
............... Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Typisk "turist norsk" er i hvert fall masse troll og/eller elger (altså skilt, bamser osv) Gi dem en brunost på deling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå