fruktpastille Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg kjøpte Key Tronic tastatur med stor tro på at det ikke var 3-tasters sperre, men det var det. Det som er ulempen med 3-tast sperre på keyboardet, er at når man skal f.eks hoppe på skrå i et spill hvor man bruker Forward+Left(strafe)+Jump knappene på samme tid, noe som fører til at ingenting skjer i stede. Er dette mulig å fikse på mitt keyboard, hvis det er mulig, hvordan? Om ikke lurer jeg på om noen vet om keyboard som ikke har slik sperre? Takker for svar Lenke til kommentar
pow1990 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Jeg kjøpte Key Tronic tastatur med stor tro på at det ikke var 3-tasters sperre, men det var det. Det som er ulempen med 3-tast sperre på keyboardet, er at når man skal f.eks hoppe på skrå i et spill hvor man bruker Forward+Left(strafe)+Jump knappene på samme tid, noe som fører til at ingenting skjer i stede. Er dette mulig å fikse på mitt keyboard, hvis det er mulig, hvordan? Om ikke lurer jeg på om noen vet om keyboard som ikke har slik sperre? Takker for svar 6408332[/snapback] Jeg fikk nytt tastatur for 2 dager siden. Jeg har det samma problemet i world of warcraft.. >.< Gamle tastatur reagerer ikke på samme måten. Skulle gjerne vist hvordan man fjerner det, selv. Edit : Jeg har forresten et Compaq standard keyboard... Helt ny type. Endret 29. juni 2006 av pow1990 Lenke til kommentar
fruktpastille Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg fikk nytt tastatur for 2 dager siden. Jeg har det samma problemet i world of warcraft.. >.< Gamle tastatur reagerer ikke på samme måten. Skulle gjerne vist hvordan man fjerner det, selv. Edit : Jeg har forresten et Compaq standard keyboard... Helt ny type. 6408368[/snapback] Ja, det var det jeg visste.. utroligt at selskapene som lager keyboard ikke tenker lenger enn det der. Det betyr jo alt for om det er bra eller dårlig for hardcore gamers. (noe jeg ikke er lenger men jeg ønsker kontroll alikavel) Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Trur ikke sperra er på 3 taster, heller 3 taster pr løkke/område. For går glatt å holde inne/bruke flere enn tre taster der shift + w + d ikke går, så er nok sperre på en slags krets på tasteturet, og at noen tastatur da har andre kretser. Er hjemme og har samme problemet med tastaturet på far min sin pc. (logitech billig-tastatur). Har ikke det problemet på mitt logitech blåtann-tastatur. Lenke til kommentar
pow1990 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Trur ikke sperra er på 3 taster, heller 3 taster pr løkke/område. For går glatt å holde inne/bruke flere enn tre taster der shift + w + d ikke går, så er nok sperre på en slags krets på tasteturet, og at noen tastatur da har andre kretser. Er hjemme og har samme problemet med tastaturet på far min sin pc. (logitech billig-tastatur). Har ikke det problemet på mitt logitech blåtann-tastatur. 6410148[/snapback] Poeng, Poeng.. Samma her. Gamle tastaturet fra 1900'tallet funker med så mange knapper jeg bare ønsker å holde inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå