simenss Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg har anskaffet meg en Sony Ericsson M600i, og har klart å koble min bærbare PC til Internett via USB (GPRS/3G). For å slippe å dra med meg en USB-kabel over alt, ønsker jeg å benytte Bluetooth. Synkronisering via Bluetooth fungerer helt fint, men programvaren som følger med telefonen finner ikke telefonen, slik bildet under viser. Når jeg kobler den til USB, finner programmet telefonen med det samme. Hvorfor vil synkroniseringen virke, men ikke oppkobling til internett? Lenke til kommentar
lakris Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Har hatt problemer med det selv, men med en annen SE tlf. Bruker bare bluetooth manageren i windows isteden... fungerer utmerket. Lenke til kommentar
simenss Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Har hatt problemer med det selv, men med en annen SE tlf. Bruker bare bluetooth manageren i windows isteden... fungerer utmerket. 6408911[/snapback] Er det programmet jeg har postet et skjermbilde av (under) du sikter til? Den klarer ikke finne mobilen min. Får bare følgende melding: Finner ingen Bluetooth-enheter. Kontroller at Bluetooth-radioen er koblet til datamaskinen og slått på, og at Bluetooth-enheten er slått på. Følg installasjonsinstruksjonene som fulgte med enheten, og klikk deretter Søk på nytt. Endret 29. juni 2006 av simenss Lenke til kommentar
lakris Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Mulig bluetooth manageren min er en annen versjon enn det du har. Jeg får opp dette blidet. Endret 29. juni 2006 av lakris Lenke til kommentar
lakris Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Etter å ha undersøkt bluetooth manageren, fant jeg ut at det er den som følger med bluetooth-modulen og ikke windows sin... Lenke til kommentar
simenss Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Etter å ha undersøkt bluetooth manageren, fant jeg ut at det er den som følger med bluetooth-modulen og ikke windows sin... 6410054[/snapback] Hva heter den da? Hvilken utvikler? Endret 30. juni 2006 av simenss Lenke til kommentar
lakris Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Den heter Dell Wireless 350 Bluetooth. Thoshiba har laget den. Hvis du har denne så finner du driverpakken her. Hvis du ikke har den og Windows sin versjon ikke finner mobilen så kan du jo se om du finner noe hjelp i denne artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå