m3 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Jeg som nybakt fotograf har lurt på det samme, er ganske blyg... Men jeg merker at det er litt forskjell på hva jeg fotograferer med! Hvis jeg fotograferer med mobilen så er det ikke mange som legger merke til meg det samme gjelder til en vis grad kompakt kamera men når jeg drar fram speilrefleksen begynner folk å legge til meg med en gang! Jeg trenger ikke å ta bilder en gang, bare å ha den rundt halsen er nok...!? Jeg tror kanskje det har med at folk assosierer folk med speilrefleks med paparazzier og journalister! Endret 30. november 2006 av m3 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Visst personen ikkje spelar ei sentral rolle under komposisjonen av biletet og berre er bakgrunnsstoff, så kan du fritt ta bilete av han eller ho, men du kjem longt med god folkeskikk. Går sjølv VKII medium og kommunikasjon. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) I denne månedens utgave av Digital Foto så står det en del om det å fotografere mennesker. Edit: Denne linken lå der Link Endret 4. desember 2006 av dynamic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå