Kenti Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det selges et eksternt trådløst nettverkskort til xbox 360, Microsofts eget. Er det noen som vet om man kan bruke andre nettverkskort på xboxen? Det er jo tilkobling via USB, så skulle tro det gikk. Eller har Microsoft lagt inn sperre for det? Det "originale" nettverkskortet her er jo svindyrt, så har på trass ikke lyst til å kjøpe det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Tror ikke du kan bruke noen andre, desverre. Du kan jo ikke legge inn nødvendig programvare til det kortet du skal bruke. Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Of course you can use any other existing wireless bridge or even use the built-in Ethernet port found in the Xbox 360, but you won’t be able to enjoy the unique functionality found in Xbox 360 wireless networking adapter. Hentet fra denne testen av Xbox 360 Wireless Networking Adapter. Ut fra det sitatet skulle en tro en kanskje kunne bruke en annen nettverksadapter, så jeg kjøpte inn en Belkin USB-adapter for å teste i dag. Kan komme tilbake til hvordan det gikk senere. Endret 30. juni 2006 av Kenti Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Der har du nok misforstått litt. Det står at du kan bruke en nettverksbro, men da mister du den trådløse funksjonaliteten. Selv har jeg bridget xbox'n til ruteren gjennom pc'n min som er koblet til trådløst. Det funker ganske bra. Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Ja, fant ut av det Finner vel noe annet nyttig å bruke den adapteren på uansett, hehe. Når det er sagt er det ganske surt at Microsoft har gjort denne maskinen så anti-kompatibel som den er. Den kunne hatt et bra potensiale... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Ja, fant ut av det Finner vel noe annet nyttig å bruke den adapteren på uansett, hehe. Når det er sagt er det ganske surt at Microsoft har gjort denne maskinen så anti-kompatibel som den er. Den kunne hatt et bra potensiale... 6414231[/snapback] Vel, nå støtter den jo så å si alt av MP3-spillere, digitalkameraer og USB-tastatur, så jeg ser ikke helt hvordan du vil kalle det anti-kompatibel. Når de fra før av taper litt penger på hver enkelt konsoll de selger, er det ikke rart at de velger å tjene inn penger på ekstrautstyr. Dessuten er det en ganske logisk grunn til å gjøre det på denne måten - ved å bruke offesiellt ustyr er man garantert å få noe som funker, og man slipper whining på forum om at jallaadapter X ikke funker og de klager til support. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Går det an å koble til mus? 6440321[/snapback] Nei Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Går det an å koble til mus? 6440321[/snapback] Nei 6440893[/snapback] Ganske of-topic, men hva med eksterne HDD'es? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Ganske of-topic, men hva med eksterne HDD'es? 6441055[/snapback] Det går helt fint Har koblet til min, men du kan bare spille av musikk og se bilder. Går ikke med film (veeldig skuffende). Går vel også med USB penner Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Dette aksesspunktet som bl.a. selges på komplett skal kunne brukes etter hva jeg har lest. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312274 Men da er det jo bare 150kr forskjell opp til den originale adapteren, så spørs om det kanskje er like greit å gå for den da hvis man skal koble opp trådløst. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Jeg har trådløst, og det fungerer kjempeflott det! Funka med EN gang og ingen problemer.. WEP og allting.. EDIT: Orginal, that is.. Endret 12. juli 2006 av Bone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå