Gå til innhold

Hente pakke på posten - sms varsling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger faktisk bare husek de 2 siste tallene i pakkenummeret. Det er dette tallet posten bruker til å sortere pakkene på postkontoret/post i butikk.

Det kan jo også være en fordel med legitimasjon med mindre du kjenner de som jobber der...

MEN man burde også merke seg at posten egentlig skal ha din signatur på følgebrevet. Hvis du da møter du på "rett" person, vil du ikke få pakken utlevert før du får følgebrevet i posten...

Lenke til kommentar
MEN man burde også merke seg at posten egentlig skal ha din signatur på følgebrevet.  Hvis du da møter du på "rett" person, vil du ikke få pakken utlevert før du får følgebrevet i posten...

6409365[/snapback]

Joda, dem bare skriver ut en hentelapp som man signerer istedet.

Forøvrig så holder det stort sett bare med sendingsnummeret. Når jeg bestiller ting henter jeg dem så kjapt dem ligger på postkontoret. Gud forby at jeg må vente en hel (ofte ikke det engang) dag på å hente dupedittene jeg har bestilt. :p

Lenke til kommentar
Du trenger faktisk bare husek de 2 siste tallene i pakkenummeret. Det er dette tallet posten bruker til å sortere pakkene på postkontoret/post i butikk.

Det kan jo også være en fordel med legitimasjon med mindre du kjenner de som jobber der...

MEN man burde også merke seg at posten egentlig skal ha din signatur på følgebrevet.  Hvis du da møter du på "rett" person, vil du ikke få pakken utlevert før du får følgebrevet i posten...

6409365[/snapback]

Og hva skjer så hvis man skulle miste dette "viktige" dokumentet? Får man ikke pakken utlevert da?

Lenke til kommentar
Gjorde dette en gang for et halvt år siden eller noe sånt. Damen bak disken nektet meg å gi pakken. Måtte krangle meg til pakken  :thumbdown:

6410419[/snapback]

Hehe, kansje du hadde gjort noe hærverk hos henne :!:

6410421[/snapback]

How did you know?! :omg:

Lenke til kommentar
Gjorde dette en gang for et halvt år siden eller noe sånt. Damen bak disken nektet meg å gi pakken. Måtte krangle meg til pakken  :thumbdown:

6410419[/snapback]

6410421[/snapback]

6410501[/snapback]

har opplevd det en gang selv :yes: , tok å kasta trillebåra hannes i elva rett bortføre huse hans, han var ikke mye blid, kom på posten for å hente pakke så måtte jeg stå å unskylde meg å alt ;)

Endret av mb_zzz
Lenke til kommentar

6410419[/snapback]

6410421[/snapback]

6410501[/snapback]

har opplevd det en gang selv :yes:

6410502[/snapback]

Å? Men må ikke gå off-topic her. Dama var rundt 50 åra uansett. De stoler aldri på ungdommer (ihvertfall noen av dem =)

Lenke til kommentar
Det står jo i meldingen du får fra posten at du kan hente pakken på postkontoret, så at posten skulle kunne kreve noe følgebrev virker ulogisk..

6409411[/snapback]

Det jeg mener er at posten skal/må ha din underskrift for mottatt pakke... selvfølgelig kan de lage en ny følgseddel, men det er ikke alle som gidder det rett og slett!

Er ei gamal kjerring på postkontoret der jeg bor, og man kan godt si at det har blitt noen diskusjoner angående pakkehenting!

Men sånn ellers må jeg si at posten gjør en bra jobb, og de fleste som jobber der er serviceinnstillte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...