Aperture89 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg bare lurte på om man kunne hente pakkene som kommer på postkontoret ved å vise frem sms meldinga du får når pakken er kommet til postkontoret ditt.. Eller må man vente til dagen etter, når den hentelappen kommer i postkassa din? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 det er bare og vise dem det nummeret som står på meldinga. har gjort det selv, funker bra Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 sms varsling når en pakke har kommt? Er det noe nytt de har begynt med? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 nei gjorde dette for 2 mnd tror jeg... Lenke til kommentar
Aperture89 Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Takker og bukker De har drevet med dette i alle fall 1 års tid Lenke til kommentar
Huni Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Du trenger faktisk bare husek de 2 siste tallene i pakkenummeret. Det er dette tallet posten bruker til å sortere pakkene på postkontoret/post i butikk. Det kan jo også være en fordel med legitimasjon med mindre du kjenner de som jobber der... MEN man burde også merke seg at posten egentlig skal ha din signatur på følgebrevet. Hvis du da møter du på "rett" person, vil du ikke få pakken utlevert før du får følgebrevet i posten... Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det står jo i meldingen du får fra posten at du kan hente pakken på postkontoret, så at posten skulle kunne kreve noe følgebrev virker ulogisk.. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 MEN man burde også merke seg at posten egentlig skal ha din signatur på følgebrevet. Hvis du da møter du på "rett" person, vil du ikke få pakken utlevert før du får følgebrevet i posten... 6409365[/snapback] Joda, dem bare skriver ut en hentelapp som man signerer istedet. Forøvrig så holder det stort sett bare med sendingsnummeret. Når jeg bestiller ting henter jeg dem så kjapt dem ligger på postkontoret. Gud forby at jeg må vente en hel (ofte ikke det engang) dag på å hente dupedittene jeg har bestilt. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Du trenger faktisk bare husek de 2 siste tallene i pakkenummeret. Det er dette tallet posten bruker til å sortere pakkene på postkontoret/post i butikk. Det kan jo også være en fordel med legitimasjon med mindre du kjenner de som jobber der... MEN man burde også merke seg at posten egentlig skal ha din signatur på følgebrevet. Hvis du da møter du på "rett" person, vil du ikke få pakken utlevert før du får følgebrevet i posten... 6409365[/snapback] Og hva skjer så hvis man skulle miste dette "viktige" dokumentet? Får man ikke pakken utlevert da? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Det kommer vel en lapp til etter en ukes tid eller så? Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 gjorde dette da jeg skulle hente ut Skjermkortet mitt, viste dem pakkesporings nr som stod på sms å fikk utlevert kortet uten problem Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Gjorde dette en gang for et halvt år siden eller noe sånt. Damen bak disken nektet meg å gi pakken. Måtte krangle meg til pakken Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Gjorde dette en gang for et halvt år siden eller noe sånt. Damen bak disken nektet meg å gi pakken. Måtte krangle meg til pakken 6410419[/snapback] Hehe, kansje du hadde gjort noe hærverk hos henne :!: Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Gjorde dette en gang for et halvt år siden eller noe sånt. Damen bak disken nektet meg å gi pakken. Måtte krangle meg til pakken 6410419[/snapback] Hehe, kansje du hadde gjort noe hærverk hos henne :!: 6410421[/snapback] How did you know?! Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Gjorde dette en gang for et halvt år siden eller noe sånt. Damen bak disken nektet meg å gi pakken. Måtte krangle meg til pakken 6410419[/snapback] Hehe, kansje du hadde gjort noe hærverk hos henne :!: 6410421[/snapback] How did you know?! 6410501[/snapback] har opplevd det en gang selv , tok å kasta trillebåra hannes i elva rett bortføre huse hans, han var ikke mye blid, kom på posten for å hente pakke så måtte jeg stå å unskylde meg å alt Endret 30. juni 2006 av mb_zzz Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Gjorde dette en gang for et halvt år siden eller noe sånt. Damen bak disken nektet meg å gi pakken. Måtte krangle meg til pakken 6410419[/snapback] Hehe, kansje du hadde gjort noe hærverk hos henne :!: 6410421[/snapback] How did you know?! 6410501[/snapback] har opplevd det en gang selv 6410502[/snapback] Å? Men må ikke gå off-topic her. Dama var rundt 50 åra uansett. De stoler aldri på ungdommer (ihvertfall noen av dem =) Lenke til kommentar
Huni Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Det står jo i meldingen du får fra posten at du kan hente pakken på postkontoret, så at posten skulle kunne kreve noe følgebrev virker ulogisk.. 6409411[/snapback] Det jeg mener er at posten skal/må ha din underskrift for mottatt pakke... selvfølgelig kan de lage en ny følgseddel, men det er ikke alle som gidder det rett og slett! Er ei gamal kjerring på postkontoret der jeg bor, og man kan godt si at det har blitt noen diskusjoner angående pakkehenting! Men sånn ellers må jeg si at posten gjør en bra jobb, og de fleste som jobber der er serviceinnstillte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå