Nitrius Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Ser ut som folket liker spillet, selv om ikke grafikken er på topp, ikke at det er viktigst, hadde vært digg med en demo, men kansje jeg skulle prøvd meg med det ebgames greiene. Edit: Anmeldelser av kjente sider som IGN, gamespot osv... gir ikke spillet så alt for gode karaktere, men vanlig folk(player reveiws eller hva det kalles)gir spillet gode kritikker, skjønner ikke det Veldig usikker på dette spillet, har veldig lyst på det men samtidig så tror jeg at det kansje kan skuffe. Endret 30. juni 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Ser ut som folket liker spillet, selv om ikke grafikken er på topp, ikke at det er viktigst, hadde vært digg med en demo, men kansje jeg skulle prøvd meg med det ebgames greiene. Edit: Anmeldelser av kjente sider som IGN, gamespot osv... gir ikke spillet så alt for gode karaktere, men vanlig folk(player reveiws eller hva det kalles)gir spillet gode kritikker, skjønner ikke det Veldig usikker på dette spillet, har veldig lyst på det men samtidig så tror jeg at det kansje kan skuffe. 6411393[/snapback] Jeg skal nok gi det et forsøk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Du har ihvertfall ingenting å tape ettersom du kan stikke innom med det igjen til EB Games. Ser gjerne at du komer med ein litt fyldig for og i mot liste av spillet :!: Er meget tcilmsom til denne tittelen atm. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Har aldri vært noen stor tilhenger av flysimulatorer og dette ser ikke ut til å forandre min mening. Men en positiv omtale her kan jo gjøre noe med det. Håper heller på en kul space-sim ala Freelancer eller Freespace jeg da Men det er nok å tro på julenissen. Er det forresten noen som husker gode gamle Strike Commander (tror det het det)? Det er enn av få flysimulatorer jeg har hatt morro med. Endret 30. juni 2006 av espent Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Det eg savner er eit Star Wars spill å stil med Rogue Leader på GC. Trur vi kunne fått noen herlige kamper med mange skip på skjermen samtidig via 360`en :wub: Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Det eg savner er eit Star Wars spill å stil med Rogue Leader på GC. Trur vi kunne fått noen herlige kamper med mange skip på skjermen samtidig via 360`en :wub: 6411706[/snapback] Hadde vært fett å fløyet X-wings i co-op med noen venner over Live! og tatt ut en stor Star Destroyer sammen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Det eg savner er eit Star Wars spill å stil med Rogue Leader på GC. Trur vi kunne fått noen herlige kamper med mange skip på skjermen samtidig via 360`en :wub: 6411706[/snapback] Hadde vært fett å fløyet X-wings i co-op med noen venner over Live! og tatt ut en stor Star Destroyer sammen 6411722[/snapback] Å herregud ja!! Nei så flott det hadde vert.! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Det eg savner er eit Star Wars spill å stil med Rogue Leader på GC. Trur vi kunne fått noen herlige kamper med mange skip på skjermen samtidig via 360`en :wub: 6411706[/snapback] Hadde vært fett å fløyet X-wings i co-op med noen venner over Live! og tatt ut en stor Star Destroyer sammen 6411722[/snapback] Å herregud ja!! Nei så flott det hadde vert.! 6411744[/snapback] Må ikke drømme for mye, det er ikke bra Edit Avanore ser også frem til at du kommer med en liten utalelse Endret 30. juni 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Det skal jeg gjøre. Har akkurat kjøpt det nå Manualen som følger med er på 37 sider (engelsk) og det lille jeg har lest så langt ser bra ut. Slenger med noen bilder jeg tok Endret 30. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Det lukter nytt ja Endret 30. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Her er et bilde til. Legg merke til hvor mange missions det er i spillet Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Her er et bilde til. Legg merke til hvor mange missions det er i spillet 6412054[/snapback] Sett igang å spill nå hvis du skryter av spillet kansje jeg tar meg en tur ut å kjøper det selv i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 75? Da bør dem vere bra balansert,med forskjellige oppdrag, natt/dag etc. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Kan du skrive noe om hvordan du synes grafikken er? Gjerne en sammenligning mot et annet spill:) Har så sinnsykt lyst på et fett flysim til burken min! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Ikke for å være vanskelig, men ærlig talt folkens... ut fra alt jeg har lest, sett av filmer og omtaler av Over G, så er det vel ikke ikke en flysim(ulator) av noe slag. En flysimulator gjør i mine øyne mere for å simulere de ekte flyenes flyegenskaper og hvis de er en kampfly simulator - kampegenskaper. Derimot hadde det vært fett med et ålreit flyspill på 360'n. Så håper at dette spiller oppfyller det i hvert fall. Hadde vært kjekt med en demo... Dr Peedee Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Ser den "tabben" nå ja. Du har selvfølgelig helt rett:) Blir nok et arcadepreg over spillet uansett hvor mye jeg tviholder på "sim-tanken" Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Ikke for å være vanskelig, men ærlig talt folkens... ut fra alt jeg har lest, sett av filmer og omtaler av Over G, så er det vel ikke ikke en flysim(ulator) av noe slag. En flysimulator gjør i mine øyne mere for å simulere de ekte flyenes flyegenskaper og hvis de er en kampfly simulator - kampegenskaper. Derimot hadde det vært fett med et ålreit flyspill på 360'n. Så håper at dette spiller oppfyller det i hvert fall. Hadde vært kjekt med en demo... Dr Peedee 6412540[/snapback] Det er et fett for min del, bryr meg lite om hva spillet skal leve opp til så lenge jeg selv får noen artige timer med det, og det å ha dogfight på xbox live høres ektremt artig ut. Ser at Avanore fortsatt spiller så det kan jo se ut som han faktisk liker spillet og det lover godt. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Er det planlagt en demo for spillet? Skulle gjerne prøvd det før et evt. kjøp:) Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Ikke for å være vanskelig, men ærlig talt folkens... ut fra alt jeg har lest, sett av filmer og omtaler av Over G, så er det vel ikke ikke en flysim(ulator) av noe slag. En flysimulator gjør i mine øyne mere for å simulere de ekte flyenes flyegenskaper og hvis de er en kampfly simulator - kampegenskaper. Derimot hadde det vært fett med et ålreit flyspill på 360'n. Så håper at dette spiller oppfyller det i hvert fall. Hadde vært kjekt med en demo... Dr Peedee 6412540[/snapback] Tja jeg synes det er mere fly simulator enn fly arkade Endret 30. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg