Gå til innhold

Over G tråden. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Ser ut som folket liker spillet, selv om ikke grafikken er på topp, ikke at det er viktigst, hadde vært digg med en demo, men kansje jeg skulle prøvd meg med det ebgames greiene.

Edit: Anmeldelser av kjente sider som IGN, gamespot osv... gir ikke spillet så alt for gode karaktere, men vanlig folk(player reveiws eller hva det kalles)gir spillet gode kritikker, skjønner ikke det :p Veldig usikker på dette spillet, har veldig lyst på det men samtidig så tror jeg at det kansje kan skuffe.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut som folket liker spillet, selv om ikke grafikken er på topp, ikke at det er viktigst, hadde vært digg med en demo, men kansje jeg skulle prøvd meg med det ebgames greiene.

Edit: Anmeldelser av kjente sider som IGN, gamespot osv... gir ikke spillet så alt for gode karaktere, men vanlig folk(player reveiws eller hva det kalles)gir spillet gode kritikker, skjønner ikke det :p Veldig usikker på dette spillet, har veldig lyst på det men samtidig så tror jeg at det kansje kan skuffe.

6411393[/snapback]

Jeg skal nok gi det et forsøk

Lenke til kommentar

Har aldri vært noen stor tilhenger av flysimulatorer og dette ser ikke ut til å forandre min mening. Men en positiv omtale her kan jo gjøre noe med det. Håper heller på en kul space-sim ala Freelancer eller Freespace jeg da :) Men det er nok å tro på julenissen.

Er det forresten noen som husker gode gamle Strike Commander (tror det het det)? Det er enn av få flysimulatorer jeg har hatt morro med.

Endret av espent
Lenke til kommentar
Det eg savner er eit Star Wars spill å stil med Rogue Leader på GC. Trur vi kunne fått noen herlige kamper med mange skip på skjermen samtidig via 360`en :wub:

6411706[/snapback]

Hadde vært fett å fløyet X-wings i co-op med noen venner over Live! og tatt ut en stor Star Destroyer sammen :)

Lenke til kommentar
Det eg savner er eit Star Wars spill å stil med Rogue Leader på GC. Trur vi kunne fått noen herlige kamper med mange skip på skjermen samtidig via 360`en :wub:

6411706[/snapback]

Hadde vært fett å fløyet X-wings i co-op med noen venner over Live! og tatt ut en stor Star Destroyer sammen :)

6411722[/snapback]

Å herregud ja!! Nei så flott det hadde vert.!

Lenke til kommentar

6411706[/snapback]

6411722[/snapback]

Å herregud ja!! Nei så flott det hadde vert.!

6411744[/snapback]

Må ikke drømme for mye, det er ikke bra :p

Edit Avanore ser også frem til at du kommer med en liten utalelse

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Ikke for å være vanskelig, men ærlig talt folkens... ut fra alt jeg har lest, sett av filmer og omtaler av Over G, så er det vel ikke ikke en flysim(ulator) av noe slag. En flysimulator gjør i mine øyne mere for å simulere de ekte flyenes flyegenskaper og hvis de er en kampfly simulator - kampegenskaper.

Derimot hadde det vært fett med et ålreit flyspill på 360'n. Så håper at dette spiller oppfyller det i hvert fall. Hadde vært kjekt med en demo...

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Ikke for å være vanskelig, men ærlig talt folkens... ut fra alt jeg har lest, sett av filmer og omtaler av Over G, så er det vel ikke ikke en flysim(ulator) av noe slag. En flysimulator gjør i mine øyne mere for å simulere de ekte flyenes flyegenskaper og hvis de er en kampfly simulator - kampegenskaper.

Derimot hadde det vært fett med et ålreit flyspill på 360'n. Så håper at dette spiller oppfyller det i hvert fall. Hadde vært kjekt med en demo...

Dr Peedee

6412540[/snapback]

Det er et fett for min del, bryr meg lite om hva spillet skal leve opp til så lenge jeg selv får noen artige timer med det, og det å ha dogfight på xbox live høres ektremt artig ut.

Ser at Avanore fortsatt spiller så det kan jo se ut som han faktisk liker spillet og det lover godt.

Lenke til kommentar

Dr Peedee

6412540[/snapback]

Tja jeg synes det er mere fly simulator enn fly arkade

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...