Straffa Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Det har fått blandet mottakelse. Noen liker det og andre ikke. Hvem skal prøve ut dette i morgen? Kanskje jeg stikker innom EB Games og prøver det i 10 dager før jeg bestemmer meg. Slenger ut noen bilder som er tatt med kamera (ikke mine) Endret 3. juli 2006 av avanore Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det har fått blandet mottakelse. Noen liker det og andre ikke.Hvem skal prøve ut dette i morgen? Kanskje jeg stikker innom EB Games og prøver det i 10 dager før jeg bestemmer meg. Slenger ut noen bilder som er tatt med kamera (ikke mine) 6407959[/snapback] Skulle ønske det kom en demo av det, har veldig lyst på det men har heller ikke lyst til å bruke opp 5-600 kr på noe jeg ikke kommer til å spille. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 virker interessant, så lenge det får greie kritikker og det ikke er alt for komplisert og vanskelig å mestre(eller lett) kjøper jeg nok dette Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Samme her. Derfor jeg kjøper det hos EB Games Kan bare levere det tilbake innen 10 dager med pengene tilbake hvis jeg ikke vil ha det. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 dumt det ikke fins Eb games i trondheim da Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Samme her. Derfor jeg kjøper det hos EB Games Kan bare levere det tilbake innen 10 dager med pengene tilbake hvis jeg ikke vil ha det. 6408020[/snapback] Jasså? hvor står det egentlig? og gjelder det selv om spillet er opent da? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Tipper det er ganske enkelt. Liker du fly sim og fly i det heletatt så kjøp det. Hvis du bare kjeder deg og vil ha et nytt spill så ikke kjøp det. Ingen ting å si på grafikken værtfall. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Samme her. Derfor jeg kjøper det hos EB Games Kan bare levere det tilbake innen 10 dager med pengene tilbake hvis jeg ikke vil ha det. 6408020[/snapback] Jasså? hvor står det egentlig? og gjelder det selv om spillet er opent da? 6408035[/snapback] Ikke noe problem. Rart hvor mange som ikke vet om dette. Uansett for å være sikker så spør ved disken. Jeg pleier å si: Stemmer det hvis jeg ikke liker dette spillet kan jeg levere det tilbake eller bytte til et annet? Ja sier dem da. Har aldri fått nei og jeg har byttet spill og fått penger tilbake. Endret 29. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Forbanner meg at EB Games er ikkje eksisterende her omkring Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvordan blir dette i forhold til gode gamle Ace Combat mon tro? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Lite utknipp fra ein anmeldelse http://www.gamerankings.com/itemrankings/l...reviewid=698318 "Graphically, Over G is not by any means a knockout. Sure the intro makes it look good, but if you were to compare it to Ace Combat Zero, I would say ACZ would win hands down. Planes seem to have higher poly counts but their textures are PS2 quality. The ground and building textures and detail look ok, but they actually are worse than ACZ’s on the PS2. The hand drawn character portraits used during dialogue are a lot of fun and the way the menus feel like a 3D manual is neat but the meat and bones of the graphics are barely up to PS2 standards. It feels like how those first Dreamcast ports to the PS2 felt visually. I wouldn’t be surprised if this game started its life on the PS2." Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Lite utknipp fra ein anmeldelse http://www.gamerankings.com/itemrankings/l...reviewid=698318 "Graphically, Over G is not by any means a knockout. Sure the intro makes it look good, but if you were to compare it to Ace Combat Zero, I would say ACZ would win hands down. Planes seem to have higher poly counts but their textures are PS2 quality. The ground and building textures and detail look ok, but they actually are worse than ACZ’s on the PS2. The hand drawn character portraits used during dialogue are a lot of fun and the way the menus feel like a 3D manual is neat but the meat and bones of the graphics are barely up to PS2 standards. It feels like how those first Dreamcast ports to the PS2 felt visually. I wouldn’t be surprised if this game started its life on the PS2." 6408811[/snapback] Hørtes ikke helt positivt ut det der, og rart at dem ikke gjort noe spesielt med grafikken, altså hvis det er som han sier, at grafikken er på linje med PS2, og her sitter dem med xbox 360 som er et monster iforhold, jaja grafikk er ikke alt, men får det ikke helt til å stemme å lage et spill hvor man ikke prøver å få mest ut av konsolen.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Nei eg tolker dette som eit spill som har blitt meir eller mindre konvertert,for å så blitt pusset litt på Men det kan fortsatt funke da Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Nei eg tolker dette som eit spill som har blitt meir eller mindre konvertert,for å så blitt pusset litt på Men det kan fortsatt funke da 6408938[/snapback] Slik har jeg ikke tenkt på det, men det kan jo faktisk stemme. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Samme her. Derfor jeg kjøper det hos EB Games Kan bare levere det tilbake innen 10 dager med pengene tilbake hvis jeg ikke vil ha det. 6408020[/snapback] Er jo bare til å spille som en hest da, og gjennomføre dritten på 10 dager. Ca 1 time til dagen. Lett. For noen løker EB games er... Men bra tilbud til oss smartinger da! Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hvis det er slik at spillet holder PS2 nivå med tanke på grafikk, så venter jeg nok til dette kommer på tilbud... Men hvis noen kjøper dette i helgen så ikke nøl med å poste en liten review:) Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Lite utknipp fra ein anmeldelse....................... 6408811[/snapback] Da jeg så spillet første gang for en stund siden var det grafikken som ble slammet av de fleste som kommenterte, det så ikke på langt nær ut som et next-genspill grafikkmessig. Men gameplayet kan jo være kult fordet. Tenker jeg tester en demo. Lenke til kommentar
joac Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Samme her. Derfor jeg kjøper det hos EB Games Kan bare levere det tilbake innen 10 dager med pengene tilbake hvis jeg ikke vil ha det. 6408020[/snapback] Er jo bare til å spille som en hest da, og gjennomføre dritten på 10 dager. Ca 1 time til dagen. Lett. For noen løker EB games er... Men bra tilbud til oss smartinger da! 6410750[/snapback] For poenget med et spill er jo å rase igjennom det Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Samme her. Derfor jeg kjøper det hos EB Games Kan bare levere det tilbake innen 10 dager med pengene tilbake hvis jeg ikke vil ha det. 6408020[/snapback] Er jo bare til å spille som en hest da, og gjennomføre dritten på 10 dager. Ca 1 time til dagen. Lett. For noen løker EB games er... Men bra tilbud til oss smartinger da! 6410750[/snapback] Spill som Hitman og Tomb Raider fungerer det veldig bra MP spill må jo beholdes hvis det er bra. Synes det er bra at EB Games har slikt tilbud. Da slipper du å kjøpe katta i sekken for 599. Endret 30. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 En player review: Hi Flying Game Fans, Over G is very impressive. Lots of little touchs and design things I have never seen even in PC Flight Sims. It is a nice blend of arcade and action sim and unquie in the way it does it. I like the Japanesse style presentation with the Thunderbirds type briefings, even the newspaper interface with the video clip windows. The way you are rated in your skills RPG like for dodging missles, weapons accuracy, etc. Perhaps most impressive is the flight physics model. Some planes take a light stick, others you really have to yank that jet around. The G and anti G effects are well done as is the ground effect. You practically have to do a wheelie with the F18 over certain kinds of terrian. AFDS is more sci fi, great fun for what it is, 80 planes, including all the prototypes. Over G is more realistic in everything. From weapons loads to enemy AI. To the kinds of real world missons. You can die quickly in Over G. I have crashed many different ways, landing without putting the brakes on quick enough, taxing off the runway, colliding with other planes, getting sucked into the ground, ramming a ship, running out of fuel, being too close to an exploding target. This is why you learn the game. What the game world allows and how it reacts to what you do. You do not take off and land in every misson, but in some of them, others you start in mid air. In arcade mode you take off and land, also in some of the other game modes they can be setup that way. So far, most enemy planes do have wingmen. So if you wait for a missle to hit a target, the wingmen ard other enemy targets are ready to launch some missles your way. If you suddenly explode in mid air, the replay can show you flew right overtop of or under an enemy plane you did not see. Since missles have an attack range of miles, you are not going to see much with the old Mark IV Eyeballs, unless you chase everything down with your guns. I would have preferred a real close up target view in addition to the weapon view, but the view choices are great for a non PC Flying game. I am not going to nit pick over some misson locations look better than others, or some targets look better than others. Compared to past consoles flying games, and todays PC Flight Sims, Over G simply looks better overall. I will snap some pics this weekend. Flying in the clouds or above them or just above the ground, gives a different experience so Free Flight fans, will enjoy the global reach of the game as far as misson locations go. Happy Flying MidiVox Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg