Gå til innhold

Er denne skjermen bra? Ville dere kjøpt den?

Turisten

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å kjøpe denne skjermen, men vil vite om den er noe å kjøpe først. Hva synes dere om denne?

Mine meninger:

Den er billig (NOK 2,955.00 inkl. mva.)

Bra oppløsning muligheter 1920 x 1440 64z (anbf: 1280*1024*89)

Ikke så altfor tung 21kg

19"

0.24-0.22mm

Flatskjerm

Men det jeg lurer på, hva er forskjell på Flatskjerm, og DynaFlat?

http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...23&GrpID=6&s=pl

Har dere noen tips til en bedre skjerm, som ikke er noe bedre, eller bør jeg bare kjøpe denne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hvertfall en samsung skjerm som ikke er helt flat, men jeg er veldig fornøyd med bildekvaliteten alikevel.

Samsung Syncmaster 900SL plus 19".

Et helt flatt bilderør er mye dyrere enn et litt buet ett, så bildekvaliteten kan være like god på en skjerm med buet bilderør som på en med flatt.

Det har vel gjerne også noe med hva man er vandt med. Nå er jo jeg vandt med min skjerm, så det kan hende jeg hadde syntes noe annet etter å ha hatt en helt flat skjerm en stund...

Lenke til kommentar

Jeg har en Samsung 957P (ikke dynaflat) og den er veldig bra synes jeg! Skarp i kantene, bra oppløsning (76 hz i 1600 & 1200)

Pc-world har en test av 957DF. Den fikk ikke så bra kritikk der, men så er den jo veldig rimelig til å være en dynaflat skjerm.

Lenke til kommentar

NF skjermene fra Samsung er utrolig bra!

Sitter selv på en Samsung NF 757 (17 tommer) i 1152x864 i 100 hz. Det er rett og slett nydelig.

Utrolig skarpt bilde over hele bildeflaten.

Så også på en skjerm basert på Dynaflat bilderøret men valget falt klart på NF'en.

Har du først prøvd en flat skjerm går du aldri tilbake til en buet.

Heller en god 17" en en dårlig 19"

Som tidligere nevnt, skjermer bassert på Dynaflat bilderør er en vanlig buet skjerm som de har lagt en flat glassplate utpå. Disse skjermene blir så annonsert som "flate".

[ Denne Melding var redigert av: corcky på 2002-10-16 01:04 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...