P0nduz Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Lurer på om det funker med Thermaltake Big Typhoon på Abit AN8 32x? mener og ha lest et sted at den trengte 4 festehull rundt socket men får ikke sett på korte mitt nå da det står på en stock kjørler. på forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
sosyv Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Lurer på om det funker med Thermaltake Big Typhoon på Abit AN8 32x? mener og ha lest et sted at den trengte 4 festehull rundt socket men får ikke sett på korte mitt nå da det står på en stock kjørler. på forhånd takk for alle svar 6407902[/snapback] Hallo, har samme kort selv - den passer:) Mvh Stig Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 takk. hva slags cpu har du? hvilke temperaturer han jeg forvente og få? Lenke til kommentar
sosyv Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 takk. hva slags cpu har du? hvilke temperaturer han jeg forvente og få? 6416574[/snapback] Hallo, har 3500+ @ 2,6 ligger under 30 ved load og 36-39 etter litt hardkjør - har også meget bra med lufting/vifter i kabinettet. Fin kjøler, men syntes den har begynt å bråke litt. Lurer på om det går å bytte vifta, skal sjekke når jeg får litt tid. Mvh Stig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå