skylinepower Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Er det noen som kan lage en onklig og grei guide om dette spillet Hvor får jeg tak i lugio og wario. Og hvordan tar jeg det store spøkelse som er oppå et hus? skulle hatt svar på disse spørsmålene. Endret 29. juni 2006 av skylinepower Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Denne tråden passer vel betre under "Spørsmål og svar - Konsoll". Tråden flyttes derfor dit. Eg vil og anbefale deg å endre emnetittelen litt sånn at det kjem klarare fram kva du spør etter. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 noen som kan svare meg eller?? Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 noen som kan svare meg eller?? 6413689[/snapback] http://cheatcc.com/ds/sg/super_mario_64_ds.txt Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Har vært greit hvis det var på norsk da men vet ikke noen hvordan jeg får tek i wario og lugio Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Har vært greit hvis det var på norsk da men vet ikke noen hvordan jeg får tek i wario og lugio 6416477[/snapback] Google is your best friend Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 hi fått svar på Nintendo fourumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå