Leema Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Eg veit ikkje om det er så mange frå Frekhaug her, men alle som er det, anbefales å gå en tur ned til Elvavika, fordi det er virkelig vakkert der. Og som vanlig så gikk jeg utenfor stien, ned i elver og opp i treer med kamerat mitt.. Så her har dere et av bildene fra turen Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Dette var ganske bra. Flotte farger, og fine formasjoner. Den mosegrodde steinen i forgrunnen fungerer fint i samspill med bakgrunnen. Bra. Lenke til kommentar
Leema Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Takker Uten steinen så tror jeg at bildet hadde vert litt mer kjedelig. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 kjempebilde:) klare farger og fin kompsisjon. Lenke til kommentar
perottol Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Veldig bra bilde, fin dybde. Ville kanskje ha jobbet litt med blåtonen i bildet. Ville ha økt saturation på det gule, samt benyttet selective color (i PS) til å fjerne blåtonen i det grønne. Savner en referanse litt langt bak i bildet. En person f.eks. Litt vanskelig å dømme dybden. Lenke til kommentar
kawak Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Flott bilde....ville kanskje gitt steinen litt mere plass og jobbet med fargene som nevnt over. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Trollsk stemning over bildet. Hadde det vært litt tåke hadde jeg vært solgt. Fine farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå