Casanova_G Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Hei. Tenkte å kjøpe en ny mobil, men er veldig usikker på hvilken mobil. Jeg er ikke særlig oppdatert i mobilmarkedet, men kjenner til de mest kjente. Jeg satt og søkte og leste mobil omtaler, og kom til slutt frem til Nokia 6280. Den har jo tross alt amobil og dinside anbefalt, og den har også fått mange gode leserinnlegg. Men jeg hørte at den var litt klumpete og kanskje litt stor i buskelomma...? Hva vet jeg..? Dette er i allefall kriteriene jeg trenger. Funksjoner: -Kalender: Ja. -GPRS: Nei -Email klient: Ikke nødvendigvis... Form: -Format: Fin, men ikke altfor fanzy -Vekt: 120 g max. -Sprut/støtsikker: Burde tåle å to-tre møter med gulvet/bakken Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm: Helst litt stor, ikke liten som på fks. Nokia 6610 og over 128x128 pixels oppløsning. -Touchscreen: Nei. Pris: Jeg har mellom 2500 og 3000 kroner til rådighet. Diverse: -Merke: Helst kjent merker (Nokia eller SE), har eid et SE og er fornøyd med den, men er fortsatt åpen for andre merker. -Kamera: Ja. -Videokamera: Ja -Symbian: Nei. -Infrarød port: Ikke nødvendigvis -Blåtann (Bluetooth): Ja -Minne: Burde ha nok minne til en kveld ute. -Minnekort:JA -MP3: JA -Triband: Ja. -UMTS/3G: Ja -Wlan: Nei. -GPS: Nei. -Radio: Kjekt å ha -Bruksområder: Ringer litt og sender en del SMS. Til å høre på musikk, så jeg ikke trenger å kjøpe en mp3 spiller i tillegg. Gleder meg til å høre deres mening og anbefalinger. Endret 3. juli 2006 av Casanova_G Lenke til kommentar
AM6 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 For all del, hold deg langt unna Nokia 6280. Er veldig mange som har kjøpt nokia 6280, blant annet meg, de aller fleste har måttet levere den tilbake. Surf litt rundt på forumet, så ser du fort hva du bør kjøpe og hva du ikke bør kjøpe Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg synes du bør kjøpe deg en 6280, så klart må du ikke la deg brekke av noen negative erfaringer. Det er jo ikke dermed sagt at du får en. Uansett, mange telefoner er litt lubne i starten, men den har jo vært ute ei stund nå. Den har jo også blitt rå billig. Så løp å kjøp sier jeg bare Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 6280 har hatt mange problemer med kvaliteten, for mange, så styr unna! Blir litt tragisk når man kanskje får en "bra" model, dessuten er det slark i slider mekanismen... Se heller på 6233 fra nokia, eller K610, modeller som tilbyr mye, og som ser bra ut! Lykke til! Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 For all del, hold deg langt unna Nokia 6280.Er veldig mange som har kjøpt nokia 6280, blant annet meg, de aller fleste har måttet levere den tilbake. Surf litt rundt på forumet, så ser du fort hva du bør kjøpe og hva du ikke bør kjøpe 6409989[/snapback] Skjønner jo hva du mener. Jeg kom frem til Nokia 6280 etter å ha søkt rundt på amobil. 6280 var jo amobil og dinside anbefalt. Men du vet vel litt mer siden du har jo hatt mobilen, noe som amobil og dinside ikke har. Men men, takk for svaret i allefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå