Garvis Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny skjerm og jeg har plukket meg ut to modeller som jeg har interesse for. Men jeg vil gjerne høre hva folk har å si og som muligens kan velge beste skjerm for meg. Her er de to: Samsung 21" LCD Syncmaster 214T TCO03 Silver http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313098 Samsung 21" LCD Syncmaster 215TW TCO03 Silver,1680x1050,8ms,VGA/DVI,1000:1 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319694 Mulighet å få noen feedback på hvem av de som vil gi mest for pengene? Skjermen vil bli brukt til å se på film, spille og annet ENKELT kontorarbeid. (ikke no videoredigering eller no heavy stuff) Og en ting til. Vil det heller være lurere å vente til slutten av sommeren og se om det eventuelt kommer tilbud? (kom gjerne med andre forslag, men prisen kan ikke overstige 6,500,-) Forhånd. Takk Lenke til kommentar
lakris Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Vet ikke så mye om de skjermene, men hvis du vil ha ett alternativ til så skal Dell UltraSharp 2007WFP være veldig bra. En kamerat har kjøpt den og er kjempefornøyd. Den har fått utmerkelsen editor's choice ett par steder, bl.a. hos PC Magazine. 1 Lenke til kommentar
Bimmer Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Hei. Jeg fikk to 215tw fra MPX.no i går. En til meg og en til kona. De er lyssterke og ingen pixelfeil. Kan ikke se noe etterslep i de spillene jeg spiller (WoW, Tomb Raider Legend og Oblivion), men har ikke testet dem i kjappe First Person Shooters ennå. Jeg driver en del med foto - det var lett å kalibrere dem. Bruker Adobe gamma fremfor det medfølgende programmet dog. Lykke til med skermvalg. Edit: jeg ser heller ikke mye til lysblødning i hjørnene som noen har kommentert her på forumet. mvh Bimmer Endret 29. juni 2006 av Bimmer 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå