Joakim610 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Hei har ikke så good peiling på pc men kan litt i allefall. Har en pc med disse delene Ga-k8nf-9 1024 mb Amd 3200+ geforce 6600 sata 300 gb og et svart kabinett som skal byttes. Kjøpte den får 1 år eller 2 år #husker ikke helt# Men da eg kjøpte den syns jeg den var mye bedre. Derfor tror eg pc min er ustabil. " det er får det wolfenstein ET klikker og cs source slår seg av og til". Derfor spør jeg hvordan kan jeg se om den er satbil eller fikse dette? Har et til trenger noen bra programmer som Antispayware, antivirus, Browser. Får eg vil være sikker at det kommer ikke noen virus eller Hacker eller spayware Får den pc skal jo være good. Skal ikke den det ?? Endret 29. juni 2006 av Joakim610 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Antispyware: Lavasoft Ad-Aware, Spybot: Search & Destroy, Microsoft Defender Antivirus: AVG Free Edition Vil også anbefale deg å defragmentere harddisken hvis du ikke har gjort det på lenge. Lenke til kommentar
Joakim610 Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 hvordan kan jeg se om pc min er stabil og det. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 hvordan kan jeg se om pc min er stabil og det. 6407782[/snapback] Kjøre programmer som prime 95, 3dmark 05 osv Nyinstall av windows eller annet os gjør også mye, blir masse kjappere bare med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå