Kimelimm Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 jeg syns de burde være litt mer oppmerksomme, på at Copyright virkelig finnes. som denne siden: www.kidneb50.piczo.com (ikke min, men en i 6 klasse), det er BARE ting fra Google og andre bildetsøk tjenester, hva syns dere om slikt? jeg prøver å ungå så mye Copyright som mulig (setter Copyright på mine egne ting )... personling, syns jeg at det er dumt at folk ikke bryr seg om ©opyright... hva er deres mening ? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 For det første er det altfor utbredt til å stoppe. Om de som har rettigheter på filen, bilder eller hva det skulle være så kan han kreve det fjernet eller så kan han gå til rettsak å vinne med klans. Jeg veit Fylkeskommunen i Nord-trøndelag måtte betale en fyr 50 000 for å ha lagt ut et bildet som han hadde rettigheter på. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Den dagen to store menn kledd i svart kommer og henter meg på døra, skal jeg begynne å bry meg om copyright Lenke til kommentar
pow1990 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 jeg syns de burde være litt mer oppmerksomme, på at Copyright virkelig finnes.som denne siden: www.kidneb50.piczo.com (ikke min, men en i 6 klasse), det er BARE ting fra Google og andre bildetsøk tjenester, hva syns dere om slikt? jeg prøver å ungå så mye Copyright som mulig (setter Copyright på mine egne ting )... personling, syns jeg at det er dumt at folk ikke bryr seg om ©opyright... hva er deres mening ? 6407440[/snapback] Jeg mener at bilder på en Piczo side ikke skal slå så hardt ned på. Det er som regel folk under 18 år som lager Piczo sider, og de tenker ikke over dette. Andre ting som er værre, er å bruke annet media, som filmer, musikk osv... Google bilder er rimelig fritt for alle. Det er jo en grund til at de er der. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) huh? er det ikke Copyrigth på Google bilder? en kan jo ha stjelt bildene å lagt dem ut på Google det er Copyright på HW bildet? se jeg fant noen Nederlasnke: http://www2.abit.com.tw/abitweb/webjsp/hom...es/host2003.jpg http://velmont.jubalon.net/odin-snill-hjel...lag-Velmont.png Endret 29. juni 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
pow1990 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 huh? er det ikke Copyrigth på Google bilder? en kan jo ha stjelt bildene å lagt dem ut på Google det er Copyright på HW bildet? se jeg fant noen Nederlasnke: http://www2.abit.com.tw/abitweb/webjsp/hom...es/host2003.jpg http://velmont.jubalon.net/odin-snill-hjel...lag-Velmont.png 6407483[/snapback] hmm Har google spurt om å få rettigheter til å kopiere alle bilder du ser i databasen dems da, eller? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Spar meg for fjortis-piczo.. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 det er det jeg mener, de tar jo alt mulig jo Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 tror ikke jamba frosken tar seg voldsomt nær av at en fjortis bruker bilde av han på fjortis siden sin. hva er egentlig det største bruddet på copyright? fylle siden hjemmesiden sin med tilfeldige bilder fra internett eller laste ned en piratversjon av photoshop (6000kr) og lage sine egene Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 hmm ta massse fra Internett Lenke til kommentar
pow1990 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvem gidder vel å kjøpe Photoshop når man kan laste det ned gratis trial, finne en cd'key på nettet og registrere til fullversion? Men google bilder, neh. Ikke mye å bry seg om, for å være ærlig. Og hvor mange besøkende har sidene dems? Telleren viser kanskje 400, hvor av vertfall 250 av de er dem selv som har trykka "oppdater" 250 ganger, kun for å dra opp telleren Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 jaja men den linken jeg viste i den første posten, der er MINST 10 ting Copyright!, slike ting blir jeg litt forbanna på Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 jaja men den linken jeg viste i den første posten, der er MINST 10 ting Copyright!, slike ting blir jeg litt forbanna på 6408029[/snapback] Lett å gjøre deg forbanne eller? Lenke til kommentar
pow1990 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 For å være helt ærlig. Piczo sider er noe man egentlig bare skal drite i. Gå på HVILKEN som helst Piczo side, så finner du stygge animasjoner, blinkende stjerner og fasinerende hjerter. 80% av de er hentet fra google.com, resten er funnet andre steder på nettet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) jaja men den linken jeg viste i den første posten, der er MINST 10 ting Copyright!, slike ting blir jeg litt forbanna på 6408029[/snapback] Skal vedde på at du har lastet ned musikk og filmer for flere tusen kroner, det vil i så fall være mye verre enn det der. Endret 29. juni 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 kan vel ikke uttale meg, gir blake i hvem som har opphavsrett osv og har aldri fått problemer med det Lenke til kommentar
pow1990 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 kan vel ikke uttale meg, gir blake i hvem som har opphavsrett osv og har aldri fått problemer med det 6408239[/snapback] ....... og kommer aldri til å få det heller ........ Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) det er flere som iriterer seg over det samme som deg trådstarter: ebaumsword suck flash Endret 29. juni 2006 av cyberPanda Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 jeg syns de burde være litt mer oppmerksomme, på at Copyright virkelig finnes.som denne siden: www.kidneb50.piczo.com (ikke min, men en i 6 klasse), det er BARE ting fra Google og andre bildetsøk tjenester, hva syns dere om slikt? jeg prøver å ungå så mye Copyright som mulig (setter Copyright på mine egne ting )... personling, syns jeg at det er dumt at folk ikke bryr seg om ©opyright... hva er deres mening ? 6407440[/snapback] Tapere! (Selv fikk jeg 5 på SAF fremføring i tiende ved hjelp av propaganda)(6på eksamen med mye hjelp igjen :S) Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Du slår ikke meg. Har lastet ned programvare som totalt er verdt over 200.000 kroner :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå