wilzoo Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 En bra oppfølger for fansen. Og den hadde ett bra tema som ikke var som alle andre PvP filmer som har "omg jeg eier-temaet". Temaet var forskjellen mellom fury og arms som han greide perfekt. 6422799[/snapback] "Bra oppfølger for fansen" hahaha, ja han har sikkert en hel fanfare av fans 6425812[/snapback] Han har masse fans. 6427243[/snapback] Tipper du er den eneste. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 En bra oppfølger for fansen. Og den hadde ett bra tema som ikke var som alle andre PvP filmer som har "omg jeg eier-temaet". Temaet var forskjellen mellom fury og arms som han greide perfekt. 6422799[/snapback] "Bra oppfølger for fansen" hahaha, ja han har sikkert en hel fanfare av fans 6425812[/snapback] Han har masse fans. 6427243[/snapback] Tipper du er den eneste. 6427661[/snapback] why? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Er overrasket over all barnsligheten i denne tråden... Trevakt, er stort sett den eneste som faktisk oppfører seg voksent nå, skjerp dere.. Lenke til kommentar
Krims Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Var morsom film, fin redigering osv. Men har sett dette før :/ 7/10 Lenke til kommentar
royale Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Var morsom film, fin redigering osv.Men har sett dette før :/ 7/10 6428738[/snapback] Enig. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Kanskje det er slik at siden jeg kjenner Graagh så godt, og siden jeg er orc warrior som han og sånn så liker jeg filmen litt bedre enn andre gjør. Men jeg like Brutal Fury 1 før jeg ble kjent med Graagh. Men jeg synes filmen var valdig bra redigert, istedet for noe sånt oppblåst med zooming på crittene og sånn. Men f.eks var det genialt med når Ragnaros kom og brølte på graagh critta 2900 på vanlig slag. og blinkene som kom i rytme med musikken. Og Fury delen kan man ikke si at var noe du hadde sett før, fordi det var helt sykt. Hitta 1200 på BT hele tiden og sånn. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nå er filmen på Warcraftmovies.com Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jess. Acadamy award's neste? Lenke til kommentar
fasthammer Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Høres ut som det er den nye Ringenes Herre det er snakk om her :!: Lenke til kommentar
fasthammer Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 En bra oppfølger for fansen. Og den hadde ett bra tema som ikke var som alle andre PvP filmer som har "omg jeg eier-temaet". Temaet var forskjellen mellom fury og arms som han greide perfekt. 6422799[/snapback] "Bra oppfølger for fansen" hahaha, ja han har sikkert en hel fanfare av fans 6425812[/snapback] Han har masse fans. 6427243[/snapback] Tipper du er den eneste. 6427661[/snapback] why? 6428201[/snapback] den dær var litt slem.. har desverre ikke fått lastet den ned pga ett eller annet tull me fliefront,, but still^^ høres ut som årest nykommer fra Peter Jackson Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Hmm.. Jeg husker enda den første filmen hans, Brutal Fury og digget den. Var faktisk den første PvP videoen jeg så.. (Var 23 warrior da, satt bare zOMG) REspecca til fury <3 I den filmen klarte han å vise god underholding, redigering, og litt skills. (Så så jeg som alle andre Pat/Maydie og sikla enda mer, så da var det arms igjen <.<) Anyways, jeg synes Brutal Fury 2 ikke levde opp til forventningene mine, siden det er bare en "Se så mye jeg critter for!"-video. Han viser 2h Fury, men hva er vitsen når han er supermax-buffa og tar 2,7k White crits?? Hadde han kjørt samme stilen som 1'ern, og ikke bare WSG drit, så hadde det vært mye bedre. 4/10 Endret 9. juli 2006 av TheMaister Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Han sier selv at outdoor PvP suger. Å drepe uskyldige allince med grønt gear som gjør quest og er harmløse er bare dumt. Og hva gjør WSG at filmen blir drårligere enn Arathi Basin? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 De eneste WoW-filmene som inneholder et fnugg av underholdning er dansefilmene. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Lurer på hvor mange shadowpriests han dreper... *se filmen* Lenke til kommentar
andiss Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Syntes denne traaden var mere underholdene en selve Filmen.. "Acadamy awards neste" haha maatte bare le. Edit : Sitter paa netcafé i spania aka Engelsk keyboard dritt :-( Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 bare godta det trevakt, slutt og legg inn egne poster på forumet. alle vet hvem du er og komer til å flamet deg evig. sånn er livet. slutt, før du blir bann for fjerde gang filmene dine var ikke noe bra og jeg likte heller ikk graag filmen noe særlig. gi opp! hilsen en real life venn av trevakt. (60 pala) Lenke til kommentar
andiss Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 bare godta det trevakt, slutt og legg inn egne poster på forumet.alle vet hvem du er og komer til å flamet deg evig. sånn er livet. slutt, før du blir bann for fjerde gang filmene dine var ikke noe bra og jeg likte heller ikk graag filmen noe særlig. gi opp! hilsen en real life venn av trevakt. (60 pala) 6467785[/snapback] " real life venn av Trevakt " Ikke vanskelig aa skjOnne. Gramatikk politiet ! ;-) Edit : Engelsk keyboard Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Lag ny account (så må du for all del skrive at du var trevakt, på signaturen altså):O Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Lurer på hvor mange skilled folk han dreper? 0 ?... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) bare godta det trevakt, slutt og legg inn egne poster på forumet.alle vet hvem du er og komer til å flamet deg evig. sånn er livet. slutt, før du blir bann for fjerde gang filmene dine var ikke noe bra og jeg likte heller ikk graag filmen noe særlig. gi opp! hilsen en real life venn av trevakt. (60 pala) 6467785[/snapback] HAHAHAHA HAHAHAHAHAA HAA Jeg anger på akkurat at jeg brukte Trevakt til å lagge ut Graagh filmen, siden hvis en annen hadde gjort det, eller hvis jeg hadde laget en ny bruker, så hannde den føtt seriøs og mye bedre kritikk tilbake. Så egnetlig ødlgegger jeg respekten deres til Graagh med å bruke denne brukeren. Og det er jeg lei med for. Endret 10. juli 2006 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå