Krims Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 uten å bruke talentpoeng, og med 1 dps daggere, og løpt rundt og oneshottet folk med Bloodthirst crits. 6417377[/snapback] Det blir vel litt vanskelig? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 jeg satt det riktignok litt på spissen, i og med at BT krever 31 talentpoeng, men dere skjønte hva jeg mente Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) jeg satt det riktignok litt på spissen, i og med at BT krever 31 talentpoeng, men dere skjønte hva jeg mente 6417643[/snapback] Sett talentpoengene dine slik sa affecter det ikke damagen din annet enn med Bloodthirst tror jeg.. elendig med Warriors Endret 1. juli 2006 av Lycantrophe Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 uansett Burde vel ha skrevet heroic strike istedet Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Snakk om filmen i stedet for å snakke om det andre tullet. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Personlig syntes jeg filmen var fin . Hadde faktisk ett tema den tok opp og gjorde det greit imo, 7/10. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Noe jeg la merke til Han slåss med EN paladin i løpet av filmen, der han måtte heale og ikke paladinen, det er svakt det.. Uansett, helt grei film.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 En bra oppfølger for fansen. Og den hadde ett bra tema som ikke var som alle andre PvP filmer som har "omg jeg eier-temaet". Temaet var forskjellen mellom fury og arms som han greide perfekt. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 hva har Fury/arms med Berserker buff, enrage, earthstrike og recklessness å gjøre? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) feilpost whuupz Endret 2. juli 2006 av brutti Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 hva har Fury/arms med Berserker buff, enrage, earthstrike og recklessness å gjøre? 6423645[/snapback] Ingen Reclesness. Men earthstrike, bloodfury, enrage og berserker har mye med forskjellen mellom Arms og Fury å gjøre. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Sant det, ikke no Recklessness i det hele tatt! Han sier jo selv at han tweaker disse talentbuildene til det maximale, så han gjorde en god jobb.. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 En bra oppfølger for fansen. Og den hadde ett bra tema som ikke var som alle andre PvP filmer som har "omg jeg eier-temaet". Temaet var forskjellen mellom fury og arms som han greide perfekt. 6422799[/snapback] "Bra oppfølger for fansen" hahaha, ja han har sikkert en hel fanfare av fans Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Han har jo trevakt 6425841[/snapback] word Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 hva har Fury/arms med Berserker buff, enrage, earthstrike og recklessness å gjøre? 6423645[/snapback] Ingen Reclesness. Men earthstrike, bloodfury, enrage og berserker har mye med forskjellen mellom Arms og Fury å gjøre. 6424899[/snapback] Å? Earthstrike kan brukes hvilken som helst build. Bloodfury er racial og kan også brukes i hvilken som helst build. Enrage har du med i både MS og Bloodthirst builds, og Berserker buffen kan du også få i hvilken som helst build. Den første filmen likte jeg, men denne var litt kjedelig etter min mening, hva hele poenget med filmen var fikk ikke jeg med meg ihvertfall. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 It's called: ''read between the lines'' Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 jeg får vel gjenta megselv da, om han skal demonstrere forskjeller på MS og Fury så får han vise dueller mot samme fyr med forskjellige specs, og mass pvp med de forskjellige speccene. alt jeg så var " så mye greier jeg å critte for meg MS" og "så mye greier jeg å critte for med Deathwish ". temaet er helt malplassert Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 En bra oppfølger for fansen. Og den hadde ett bra tema som ikke var som alle andre PvP filmer som har "omg jeg eier-temaet". Temaet var forskjellen mellom fury og arms som han greide perfekt. 6422799[/snapback] "Bra oppfølger for fansen" hahaha, ja han har sikkert en hel fanfare av fans 6425812[/snapback] Han har masse fans. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Han har masse fans. 6427243[/snapback] Masse er vel ein overdrivelse? Sjølv har eg aldri høyrt om fyren, og har spelt på samme server som han i eit år. :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå