Gå til innhold

Graagh's nye film!

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1/10. Dette blir for dumt, kjenner jeg begynner å svette av å tenke på at hjernen min bruker hjernekapasistet til å evaluere dette trevakt skriver. Er det noe som er gammelt så er det lite nyskapende warriorfilmer.

-Det er en 3900 crit i PvP

-Graagh har Sulfuras hand of ragnaros

-Og masse annet av det beste i WoW

Sulfuras er et veldig gammelt våpen nå, det er fortsatt bra men fyfaen det trekker ikke opp filmen. Det beste i WoW? Tviler på at du har opplevd spillets fulle aspekter om du synes det som var representer i den meget tragiske filmen der er det beste wow har å tilby. Kunne vel gitt filmen 4/10 på normal basis men det faktum at du, muligens den dårligste warrioren i manns minne, er med i filmen er det en klar en'er. Vær så snill på ikke lag tråder om slike triste filmer mer er du snill. Anvend deg heller av de eksisterende filmtrådene.

Takk.

Lenke til kommentar
LOL; Quotet fra der man laster det ned:

by: Bob (Visitor)  1/10. This is a decent movie but the fact that 'Begeluu' is in it, makes it go down to one.

Begeluu = Trevakt riiight? :love:

6413249[/snapback]

mm, og gjett hvem som kan ha skrevet det montro :p

Lenke til kommentar

Patetisk at dere rakker ned på filmen bare på grunn av at Trevakt la den ut. Synes den var helt grei, har sett det meste før, så 6/10.

EDIT: Og at dere gir den dårli karakter på grunn av at det var høye crits i filmen er like patetisk. Tro hvor artig det hadde vært å se en warrior pvp film der warrioren har fullt twill set og bruker mining pick. Gah..

Endret av Bamboocha
Lenke til kommentar

Ingen som trenger å rakke ned på trevakt, er ikke han som har laget denne filmen.

Derimot er jeg temmelig lei av å se rank 14\altfor mye epic warriors som har 80+ dps våpen som bare raser gjennom battlegrounds. Er som regel lite eller ikke noe skills involvert i det hele tatt. Synd at pvpen i WoW holder på å råtne vekk på denne måten.

Lenke til kommentar
Som om ikke trinket mages was nok..

6412761[/snapback]

Amagawd, vi bruker nå en trinket som øker spelldamage med syke 200. Gjør virkelig en sinnsyk forskjell, og ikke tenk på og specc AP, da blir du bare flamet.

Regner med at trinketen vår gjør opp for faktumet at caster gear < gear for fysisk skade. Utrolig dårlig itemisation uansett. (og utsagnet ditt var bare latterlig, nesten alle warrior pvp filmene jeg har sett er recklessness scenes. Sååå, warriors kan bruke 30 min cooldowns og alle synes det er råfett (ZOMG HE R CRITIN MUSH LOLZ) mens vi mages blir rævpult hvis vi bruker vårt eget 31 point talent.)

Lenke til kommentar

Likte filmen veldig godt jeg... Bra innledning og fin redigering, samt fin skill. Og jeg personlig synes alltid at det er litt gøy å se en warrior critte lit, og ha det litt gøy. Men som mange sier er det mange filmer som denne der ute allerede, uheldigvis. Men ellers synes jeg det var en fin og kul film... Bra musikk også... :)

Lenke til kommentar
LOL; Quotet fra der man laster det ned:

by: Bob (Visitor)  1/10. This is a decent movie but the fact that 'Begeluu' is in it, makes it go down to one.

Begeluu = Trevakt riiight? :love:

6413249[/snapback]

mm, og gjett hvem som kan ha skrevet det montro :p

6413273[/snapback]

Det må ha vert noen av de andre på diskusjon.no som har skrevet det, fordi jeg har ikke skrevet det og jeg hater ikke Bob. Jeg hater Begeluu i filefront også :ermm:

lol5py.jpg

hihi tongue.gif

Hvem kan det være som har stemt 5 poenger?

Og jeg har ikke stemt fem poenger, og ikke Graagh heller :dontgetit:

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Selv om Trevakt noen ganger virker som en dum stut trenger man ikke flame, flame og atter flame. Uansett:

Lasta ned filmen nå, og synes den var helt grei. Starten var et pluss - "Politiskolen-humor" ftw på en fredagskveld.

Synes selve innholdet var sånn her: "Gjesp, han zoomer inn på masse crits, yaddidaddi."

Da fury-delen kom var det litt artigere, så denne kvalifiserer seg til karakteren 3/4. der seks er den beste. Pat > Graagh i underholdningsverdi.

Lenke til kommentar

Se. Poenget med filmen er ikke at det skal være en "Jeg eier"-film hvor han er overuffa med reclesseness hele tiden. hvis det hadde vert en vanlig PvP film hvor han hadde løpt runt i villmarken og granket alliance med dårligere gear enn han mens de holt på å grinde, så hadde det vert en helt vanlig PvP film som vi har sett så mange ganger før.

Poenget er at det er en oppfølger. Den førse filmen hans kom når det var veldig få som brukte dualvield i PvP, og filmen slo ann veldig. Dette var en oppfølger for fansen og den handler om forskjellen mellom 2-h fury og arms. Og dere kritiserer at han alltid har berseking og bloodfury og earthstike. Da har dere missforstått den helt. Hvordan kan pat PvP 2 være så mye bedre da? Han har jo 10 ganger flere buff og sånn en Graagh.

berkserking er lett å finne, og earthistrike og bloodfury har 2 min cooldown, så det er ikke så feigt.

Før Graagh begynte lage filmen, sa han at han ikke kom til å lage en oppførlger, siden han sa det det var mere enn nok vanlig warrior filmer og at han ville lage en med poeng, og ikke en som skulle slå og være gjennombrudd slik som den første, men bare en god oppfølger. Og det ble den.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Trevakt, jeg foreslår at du copypaster det du skriver inn på et skriveprogram og bruker retteprogrammet før du poster, klarer såvidt å lese det du skriver uten å få større smerter i øyene.

Hele poenget med Pat PvP2 var jo å demonstrere HW-sverdet med talentbug og maks buffs for å få maks mulig dps. Graaghfilmen blir bare en dårlig wannabefilm som jeg ser det og du trenger ikke å forsøke å rettferdiggjøre filmen ved å si "berkserking er lett å finne, og earthistrike og bloodfury har 2 min cooldown", det blir akuratt det samme som trinketmage-filmer. Foruten det ser jeg neppe "et poeng" i filmen hans og nei, den skiller seg heller ikke spesielt ut fra andre warriorfilmer. Nok en film som jeg flytter til området på desktopen min kalt "papirkurv".

Lenke til kommentar

Den første filmen var om noen helt nytt: Dualvield fury i PvP. Den slo veldig ann fordi at ikke mange hadde prøvd det før, og fordi den var veldig bra redigert og han skadet mye.

Denne nye er en god oppfølger for fansen. Og filmen har ett bra tema også, slik som mange andre Warrior filmer ikke har. Og det er poenget med Graagh filmer. Han liker ikke vanlige "jeg eier i rank 14-fimer" hvor man zoomer inn på crittene og har 11 healere.

Graaghfilmen blir bare en dårlig wannabefilm som jeg ser det

Hvorfor wannabe film?

Hele poenget med Pat PvP2 var jo å demonstrere HW-sverdet med talentbug

Og som sagt. hele poenget Brutal Fury 2 er å vise forskjellen mellom Arms og 2h Fury:

Warning, my first movie was about skill, and how to play a fury warrior. In this movie i want to show you the difference between arms and fury, pushing them to the limit (using barserker etc)
Lenke til kommentar

jeg ser ikke poenget med å "demonstrere" specs ved å kjøre crusader, enrage, earthstrike, Blood fury og deathwish i alle klippene.

jeg kunne laget en film med de buffene uten å bruke talentpoeng, og med 1 dps daggere, og løpt rundt og oneshottet folk med Bloodthirst crits.

Hvis du skal demonstrere specs så vis dem med battleshout, ikke med +200% damage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...