Kjobben Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Den gamle graagh fimen var jo veldig bra. Skal få med meg denne, siden jeg likte den gamle. Har faktisk venta på denne. 6407806[/snapback] Kan du gi meg link til den gamle filmen hans? 6407943[/snapback] Les første post? 6407953[/snapback] Gjorde det, og forandra det jeg skreiv... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Og genial parodi på Pat sin film. Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 så filmen nå og må si eg ikke er noe imponert, ikke enn eneste crit over 4000 :!: Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Crits har jo ikke noe med skills å gjøre, å si en film er dårlig fordi den ikke inneholder høye crits er jo bare patetisk. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Men det er litt ære å se den først da.. det må du innrømme 6407574[/snapback] No offence, men du er patetisk. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Hadde det ikke vært for at jeg vet at trevakt er skittkastingsobjekt nummer én på dette forumet, ville jeg ikke skjønt noen ting av all utskjellingen her. Svarene i denne tråden er ren søppel i en i utgangspunktet helt grei tråd. Trevakt har kanskje skrevet mye dumt før, men å starte ekstremflamingen med en gang han lager en tråd, uansett innhold, er bare stusselig. Endret 29. juni 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Genial intro, men resten var ikke noe man ikke hadde sett før ivertfall. Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hadde det ikke vært for at jeg vet at trevakt er skittkastingsobjekt nummer én på dette forumet, ville jeg ikke skjønt noen ting av all utskjellingen her. Svarene i denne tråden er ren søppel i en i utgangspunktet helt grei tråd. Trevakt har kanskje skrevet mye dumt før, men å starte ekstremflamingen med en gang han lager en tråd, uansett innhold, er bare stusselig. 6408839[/snapback] Er så enig. Hvis en faktisk gidder å skrive noe på dette forumet, må det være dritt? Stå på Trevakt. Det var kule filmer du linket, jeg likte begge 2. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hadde det ikke vært for at jeg vet at trevakt er skittkastingsobjekt nummer én på dette forumet, ville jeg ikke skjønt noen ting av all utskjellingen her. Svarene i denne tråden er ren søppel i en i utgangspunktet helt grei tråd. Trevakt har kanskje skrevet mye dumt før, men å starte ekstremflamingen med en gang han lager en tråd, uansett innhold, er bare stusselig. 6408839[/snapback] Jeg er enig med Pinglebolle, her. Syns vi skal roe ned flaminga littegrann her. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Slapp av folkens. Dere er jo helt på jordet alle sammen. Den ene bolken gleder seg hemningsløst over at det har kommet ENDA EN slik film som vi har sett omtrent 10 000 ganger før.. Dere andre går berserk fordi at det er noen som fortsatt gleder seg over slike filmer. Jeg vet dere søker respekt og oppmerksomhet, men dere imponerer ingen. (EDIT: Med å rakke ned på andre, mener jeg..) Endret 29. juni 2006 av Zythius Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Imponere? Informere. Det handler om å utrykke meninger, ikke om å rakke ned på folk. Om du eller noe andre ble støtt av min kommentar, så må jeg bare unnskylde! Selv har jeg sett sånne filmer ørten ganger; første gangen var nok for meg. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Det var mer skuffende enn noe annet. Det er jo faen meg bare klipp med berserking, earthstrike der. Ser ut som han har 100% crit chance, heller ikke imponerende gear. (Mange av delene er lett utbyttbare i BWL/AQ.) Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Holder på å laste ned nå. Gleder meg til å se den. Er foresten helt enig med Pinglebolle. /respect Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Patetisk film. Introen var noenlunde ok, resten var sløsing med tid. Morsomt å se hvordan noen forbinder skills med epic\legendary gear. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Trevakt, iom at han spiller på samme server som deg, kan du ikke lage slikke asslicking tråder på realm-forumet? Forstår jo at det er en viss glede i det hvis du selv er med på filmen og kjenner igjen andre på filmen, men alle vi andre som ikke gjør det bryr oss _null_. Kanskje jeg skal lage en tråd om hver film fra Grim Batol? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Sett begge videoene hannes nå. Synes ikke de var no spesielle i det hele tatt. Han owner BG helt klart men Ragnaros-hameren har hjulpet han en del. Noen av dere som har sett killer cow? Den er virkelig bra http://video.google.com/videoplay?docid=-8905563849541345222 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Kan noen fortelle meg om han bruker Recklessnes på alle scenene? Da gidder jeg ikke å laste ned, MayDie sudge på det.. Killer Cow Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Som om ikke trinket mages was nok.. Han har jo Earthstrike på alle scenene jo! Lenke til kommentar
Reached Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Dette har vi ventet lenge på!1211Graagh har laget sin andre film. Og jeg holder på å laste den ned nå... Fakta om filmen jeg har hørt: -Det er en 3900 crit i PvP -Graagh har Sulfuras hand of ragnaros -Og masse annet av det beste i WoW Hvor mange filmer har akuratt de samme kriteriene? Seriøst finn på noe bedre å lage pvp film om enn bare high-crit sulfuras filmer. Blir litt ensformig. Som sagt av andre, gidder ikke en gang å laste den ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå