AlecTBM Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 jeg prøver å få tak i en gif animator som kan gjøre AVI til Gif uten å klikke hele maskina. Det hadde vert fint hvis det kunne vert gratis uten prøve tid. Takker for alle hjelpene svar. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 hvis du får det til å bli en MOV fil, så kan adobe imageready gjøre saken. Det kan skaffes som trial-edtition (prøvetid) eller på den ulovlige måten som du absolutt ikke må bruke Der importerer du bare fila så blir det en animasjon (gif). Hvis du finner noen file converter greie så kan du sikkert gjøre det om til MOV. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Dette hjalp meg ikke så mye siden det bare er en prøve tid som er gratis. Men takker Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Hvorfor kan du ikke bruke prøvetiden? edit: skal ikke snakke om piratkopiering Endret 1. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Har du prøvd nokon av dei Google finn: http://www.google.com/search?hs=xOi&hl=nn&...f&btnG=S%C3%B8k Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 finner ingen som er gratis og uten prøvetid Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Du kan da alltids bruke prøvetiden i en stund? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Det er det jeg har gjort den siste tida. Men finn ingen flere som e gode. Men jeg spør faktisk om et program som er uten prøve tid da. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Har du prøvd Movies 13 som du finn her, eller dette? Fann dei med Google, veit ingenting om dei. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Har du prøvd Movies 13 som du finn her, eller dette? Fann dei med Google, veit ingenting om dei. 6445429[/snapback] Den første så fin ut. Men jeg fikk ikke lagra den redigerte versjonen av bilde, men det finner jeg nok ut av. Den andre blir litt vanskligere siden jeg ikke kan italiensk Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Selv har jeg brukt programmet 123 Avi to Gif Converter med god suksess over lengre tid. Programmet er dessverre ikke gratis, men det gjør jobben på en veldig tilfredsstillende måte. Det har et lett brukergrensesnitt, og er veldig enkelt å komme inn i. Edit: Bilde Endret 6. juli 2006 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå