panzerwolf Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Sitter på et GF3-kort fra Gainward (Powerpack), med en vga-utgang og en DVI-utgang. Dette er ikke et av Ti-serien, men et "originalt" kort. Jeg har problemer med å få DVI-utgangen til å fungere på dette. Skjermen bare flimrer og skrur seg av og på. Dette er uavhengig om jeg er i OS (Win2K) eller under oppstarten; like ille er det uansett. Det fungerer heller da ikke med to skjermer. Jeg lurer på om noen har noe tips. Har prøvd å søke litt men finner ingenting så jeg frykter at jeg trenger nytt skjermkort før LCD-skjermen min kan benyttes fullt ut. Skjermen er det ikke noe i veien med; den fungerer på vanlig vga og jeg har prøvd den på et Radeon 9700-kort (på en annen PC). Alle tips mottas med takk... MWM Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 Da det tydeligvis er vanskelig å få svar på poster som er langt "nede" + at jeg kanskje må kjøpe meg nytt skjermkort til 3.500,- om ingen løsning på dette finnes, er jeg frekk nok til å bumpe denne tråden. Ha en fin dag! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 prøv med annet skjermkort i din PC samt analog utgangen på GF3 i din PC og deretter DVI i en annen PC. (feilsøking) Hva fungerer/fungerer ikke? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Takk for svar! Har allerede prøvd den analoge utgangen og det går fint... Har også prøvd skjermen på en annen PC's DVI-utgang og det fungerer også fint! Problemet er at det er vanskelig for meg å teste et annet skjermkort i min PC eller mitt skjermkort i en annen PC. Jeg lurte derfor på om noen veit helt sikkert om det går/ går ikke... Hmmm, mon tro om det kan være noe med hovedkortet (Abit kr7a-raid)..., evt. den kombinasjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå