Mr. SQ Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 hehe.. kanskje "glattfolie" kondensator låter litt mer kjent?? 6439299[/snapback] Nå syntes jeg elektronikkhumoren din begynner å bli litt på kanten James. Slikt griseprat fra en voksen mann................he he he mvh Glenn Lenke til kommentar
pndjo Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 voksen? haha... desuten er lettere å forklare "ting" ved å relatere til ting man kjenner fra før...og da tenkte jeg på fjolla self... haha... Lenke til kommentar
Fjolla Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 voksen? haha... desuten er lettere å forklare "ting" ved å relatere til ting man kjenner fra før...og da tenkte jeg på fjolla self... haha... 6445886[/snapback] Grisegutter. Jeg som bare er en liten, blond frøken fra lændet og alt. Usømmelige er dere, alle mann. Nå blir det fire Fader Vår på rad, for å bli kvitt skitne tanker, også skal jeg legge meg, sånn passe rusa på Jesus. Eller eventuelt ikke... Lenke til kommentar
pndjo Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 hehe.. bare "teknisk"pratt her egentlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå