Scheen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 For en stund siden begynte min WMP og bugge til en del. Nå nekter den å spille av WMV9 filer eller HD filer, noe den gjorde før. Jeg har testet ut andre spillere med de samme filene og de greier og spille dem av helt fint. (da blant annet DivX Player og VLC). Hva kan være feilen ? Systemet jeg kjører: Win XP Pro SP 2 P4 2,8Ghz HT 1GB Ram Radeon X805XT AGP skjermkort Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei! Forsøk å legge WMP inn på nytt, eventuellt nyere versjon. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Scheen Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Hei! Forsøk å legge WMP inn på nytt, eventuellt nyere versjon. Hilsen, efikkan. 6409539[/snapback] Har gjort flere ganger.. fungerer fremdeles ikke.. Lenke til kommentar
LYStGASS Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Kanskje codec feil? Avinstaller alle tidligere codecer og prøv å legg inn denne: http://www.free-codecs.com/download/K_Lite..._Codec_Pack.htm Det fine med denne pakken er at den automatisk sletter spor fra ødelagte codecer som ligger igjen i systemet selv etter å ha blitt avinstallert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå