SuSE Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Du kan kjøpe en slik http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304537 Har selv en slik og den fungerer bra. 802.11g er 54 Mbps og 802.11a er 11 Mbps Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Du kan kjøpe en slik http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304537 Har selv en slik og den fungerer bra. 802.11g er 54 Mbps og 802.11a er 11 Mbps 6413887[/snapback] Nei, det er 802.11b som er 11Mbit/s. 802.11a er en annen 54Mbit standard. Kjekt å ha på en skole-PC, hvis det er mange maskiner som må "sloss" om båndbredde, da g og a kjører på ulike frekvenser. Hjemme er det neppe nødvendig. Et aksesspunkt med bare b/g holder altså lenge til hjemmebruk. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg trenger et nytt aksses punkt (IEEE 802.11a/b/g) Trenger ikke router/switch (vet ikke forskjel), men om det er like billig/billigere tar jeg det pga slipp på kabelrot og at det blir stygt. Må være billig. Har ikke peiling på priser men hadde regna med 200-500,- Pcen skal kunne brukes i hele huset som er relativt stort. Som tildligere nevnt så trenger det vel bare å være b\g Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hvor er det du har fått vite de krava har ikke fått vite no jeg, og jeg skal også starte på vidregående til høsten hvor jeg vil trenge lap top:P ..har jo en nå, men vet jo ikke hvor bra den er når jeg ikke vet no om krava! hmm... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Hvor er det du har fått vite de krava har ikke fått vite no jeg, og jeg skal også starte på vidregående til høsten hvor jeg vil trenge lap top:P ..har jo en nå, men vet jo ikke hvor bra den er når jeg ikke vet no om krava! hmm... 6415243[/snapback] Det kom et brev i posten til de som har søkt allmen (min gjalt 3 skoler; Horten, greveskolen og thor heyerdal) Vet ikke hvor du har søkt og om dere får krav osv... Håper det er et tegn på at jeg har kommet inn Endret 30. juni 2006 av mx1000 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hvor er det du har fått vite de krava har ikke fått vite no jeg, og jeg skal også starte på vidregående til høsten hvor jeg vil trenge lap top:P ..har jo en nå, men vet jo ikke hvor bra den er når jeg ikke vet no om krava! hmm... 6415243[/snapback] Det kom et brev i posten til de som har søkt allmen (min gjalt 3 skoler; Horten, greveskolen og thor heyerdal) Vet ikke hvor du har søkt og om dere får krav osv... Håper det er et tegn på at jeg har kommet inn 6415295[/snapback] jeg har søkt på allemenn jo:P hmm Lenke til kommentar
STengesdal Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 denne virker jo bra til pris.. se skjermkort.. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Hvor er det du har fått vite de krava har ikke fått vite no jeg, og jeg skal også starte på vidregående til høsten hvor jeg vil trenge lap top:P ..har jo en nå, men vet jo ikke hvor bra den er når jeg ikke vet no om krava! hmm... 6415243[/snapback] Det kom et brev i posten til de som har søkt allmen (min gjalt 3 skoler; Horten, greveskolen og thor heyerdal) Vet ikke hvor du har søkt og om dere får krav osv... Håper det er et tegn på at jeg har kommet inn 6415295[/snapback] jeg har søkt på allemenn jo:P hmm 6418140[/snapback] sorry svarte på feil melding Endret 1. juli 2006 av mx1000 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 denne virker jo bra til pris.. se skjermkort.. 6418868[/snapback] Har drit lyst på den. Men det er et krav som ikke oppfylles. Batteriet, bare 3,5 t Men jeg vil prøve å spøre skolen om jeg kan for den er driiiit bra Takker veldig for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå