Gå til innhold

Bærebar til vidregående

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan kjøpe en slik http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304537 Har selv en slik og den fungerer bra. 802.11g er 54 Mbps og 802.11a er 11 Mbps

6413887[/snapback]

Nei, det er 802.11b som er 11Mbit/s. 802.11a er en annen 54Mbit standard. Kjekt å ha på en skole-PC, hvis det er mange maskiner som må "sloss" om båndbredde, da g og a kjører på ulike frekvenser. Hjemme er det neppe nødvendig. Et aksesspunkt med bare b/g holder altså lenge til hjemmebruk.

Lenke til kommentar

Jeg trenger et nytt aksses punkt (IEEE 802.11a/b/g)

Trenger ikke router/switch (vet ikke forskjel), men om det er like billig/billigere tar jeg det pga slipp på kabelrot og at det blir stygt.

Må være billig. Har ikke peiling på priser men hadde regna med 200-500,-

Pcen skal kunne brukes i hele huset som er relativt stort.

Som tildligere nevnt så trenger det vel bare å være b\g

Lenke til kommentar
Hvor er det du har fått vite de krava :dontgetit:  har ikke fått vite no jeg, og jeg skal også starte på vidregående til høsten hvor jeg vil trenge lap top:P ..har jo en nå, men vet jo ikke hvor bra den er når jeg ikke vet no om krava! :no:  hmm...

6415243[/snapback]

Det kom et brev i posten til de som har søkt allmen (min gjalt 3 skoler; Horten, greveskolen og thor heyerdal)

Vet ikke hvor du har søkt og om dere får krav osv...

Håper det er et tegn på at jeg har kommet inn :roll:

Endret av mx1000
Lenke til kommentar
Hvor er det du har fått vite de krava :dontgetit:  har ikke fått vite no jeg, og jeg skal også starte på vidregående til høsten hvor jeg vil trenge lap top:P ..har jo en nå, men vet jo ikke hvor bra den er når jeg ikke vet no om krava! :no:  hmm...

6415243[/snapback]

Det kom et brev i posten til de som har søkt allmen (min gjalt 3 skoler; Horten, greveskolen og thor heyerdal)

6415295[/snapback]

jeg har søkt på allemenn jo:P hmm

Lenke til kommentar

6415243[/snapback]

6415295[/snapback]

jeg har søkt på allemenn jo:P hmm

6418140[/snapback]

sorry svarte på feil melding :blush:

Endret av mx1000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...