Dahl Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Nå har det gått en lang tid siden siste forumoppsummering, og det er på høy tid med en ny en. Hva har skjedd på forumet siden sist? Vi tar en titt. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Trodde nesten at dere slutta med slike ting jeg The pirate bay har vist forandra litt på hele verden den siste mnd... Nå kan vell Dahl sette seg og slappe av og ta en kaffe Snart helg Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Det syntes at du har fått uvurdelig hjelp av Dotten, mye av innholdet baseres på hans innlegg.. Interessant lesning om antall brukere på en tråd samtidig Endret 29. juni 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Det syntes at du har fått uvurdelig hjelp av Dotten, mye av innholdet baseres på hans innlegg.. 6407712[/snapback] Men Dotten har virkelig tatt av den siste tiden med spennende tråder, så det er bare rett og rimelig at han får litt publisitet for det. Endret 29. juni 2006 av Dahl Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg synest det er spennende med oppsumméring av ting i forumet. I listen over alle de navnene var forresten mitt også avbildet. Det var forresten moro å se at opptil ti stykker holdt på med å skrive innlegg samtidig i den diskusjonen om The Pirate Bay. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Veldig flott oppsummering av hendelser og lignende i forumet! Jeg har ikke vært så mye innom i det siste, men planen min var i kveld å legge meg til klokken 01. Skulle bare sjekke innom hw.no først, og ved å følge linkene til Dottens tråder og videre linker til nye tråder, har jeg fremdeles ikke kommet meg i seng, det ble mye interessant og morsom lesing! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Det at Dotten faktisk har fått klart å skremme folk til legen, folk som faktisk hadde kreft står det virkelig respekt av. Fyren burde få en oppmerksomhet, for hvis det ikke hadde vært for han, hadde mest sannsynlig folk ikke oppdaget det. Hatten av for deg Dotten! Lenke til kommentar
G Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Synes disse oppfølgingsartiklene absolutt fortjener å fortsette. Liker å lese sånne artikler som finner gullkornene. Bra research! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Synes disse oppfølgingsartiklene absolutt fortjener å fortsette. Liker å lese sånne artikler som finner gullkornene. Bra research! 6413542[/snapback] Hyggelig å få positive tilbakemeldinger. Hvor ofte mener dere at slike artikler skal komme? Hver uke? Annenhver uke? Hver måned? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hver uke blir alt for mye. Hver måned bli såpass mye at jeg savner de Lenke til kommentar
G Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Du kunne kanskje laget en avstemming på saken? Jo flere jo bedre synes jeg. Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Ukentlig, men ikke gjør dem alt for omfattende. La det bli HW.no's svar på kulturo.no's filmanbefalinger... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Ny tråd om emnet med avstemming: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=598250 Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Respekt til dotten som mest sannysnlig har reddet liv. Vurdere faktisk å bli hvitosting pga av dette! Endret 1. juli 2006 av Turgon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå