superdigg Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Er dette mulig? Synes det er noe piss å måtte sette inn CD'en hele tia. Det går ikke å kopiere musikkfilene eller noe? Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Ja, det går an. Men om jeg forteller deg mer, blir jeg kanskje utestengt av admin..... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 21:58, skrev Kjetil J:Ja, det går an. Men om jeg forteller deg mer, blir jeg kanskje utestengt av admin..... Det er jo fullt lovlig å lage image av cd'en og bruke den på en virtuell cd-rom... Jeg brukte et program til akkurat dette formålet for en stund siden, men jeg kommer ikke på navnet på programmet :???: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 21:58, skrev Kjetil J:Ja, det går an. Men om jeg forteller deg mer, blir jeg kanskje utestengt av admin..... Det er jo fullt lovlig å lage image av cd'en og bruke den på en virtuell cd-rom... Jeg brukte et program til akkurat dette formålet for en stund siden, men jeg kommer ikke på navnet på programmet :???: edit: beklager dobbelt postinga [ Denne Melding var redigert av: Jørgen-aa på 2002-10-16 23:05 ] Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hadde vært digg å slippe cden hele tiden, når gta3 starter opp, høres det ut som om hele cd-rommen prøver å lette med hele pcen på slep( En noe irriterende lyd) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Nå husker jeg hva programmet het FantomCd !! Slik bruker du det 1.lag image av cd'en din med programmet 2.når du har laget image skal det ligge på en liste i programmet, høyreklikk på det og velg "mount on device". Da skal "cd'en" ligge i den virtuelle cd-romen som programmer lager lykke til...hvis du ikke forstår hva jeg prøver å forklare, så er det bare å si ifra :wink: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Gå inn på http://www.gamecopyworld.com. Der kan du laste ned No-cd patch til spillet ditt, slik at du slipper å putte inn CD'en hele tiden. Hvis jeg kjøper et spill, går jeg alltid inn der og laster ned patch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå