StIFfmasT Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Hei. Er akkurat ferdig med å formatere pcen min, men jeg har ikke driverne til hovedkortet/lydkortet(ER innebygd i hovedkortet). Når jeg skal spille av en sang så kommer det at jeg mangler drivere til lydkortet, hvor kan jeg finne de på nett? Hovedkort: Asus A7V333 Endret 29. juni 2006 av StIFfmasT Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei. Er akkurat ferdig med å formatere pcen min, men jeg har ikke driverne til hovedkortet/lydkortet(ER innebygd i hovedkortet). Når jeg skal spille av en sang så kommer det at jeg mangler drivere til lydkortet, hvor kan jeg finne de på nett? Hovedkort: Asus A7V333 6407019[/snapback] du finner sikkert hos Asus: http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-us Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Det er et gammelt hovedkort. Hvor lenge har de driverne liggende ute? Edit: Jeg finner bare nye bioser, finner ikke noe .EXE fil som installerer lyden osv. Endret 29. juni 2006 av StIFfmasT Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det er et gammelt hovedkort. Hvor lenge har de driverne liggende ute? HER ER ALT DE HAR TIL HOVEDKORTET Hva skal jeg laste ned av det? 6407082[/snapback] linken er ubrukelig, ettersom de kjører JAVA....... du må taste modelen, så klikke på A7V333. da dukker opp diverse ting. trykk på DRIVERS og der ligger lydkort driver........ det eneste er, at det fines bare til 2K, men kanskje du kan bruke med XP, vem vet........ du kan prøve en av disse linker: ftp://dlsvr01.asus.com/pub/ASUS/misc/audi...m275a_w2kme.zip ftp://dlsvr03.asus.com/pub/ASUS/misc/audi...m275a_w2kme.zip ftp://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/misc/audi...m275a_w2kme.zip http://dlsvr04.asus.com/pub/ASUS/misc/audi...m275a_w2kme.zip Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 ah, ok. Så ikke at man kunne velge "Drivers" osv der. Takk Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 ah, ok. Så ikke at man kunne velge "Drivers" osv der. Takk 6407132[/snapback] OK, lykke til..... Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Er det vanskelig å legge inn ny bios? Vet du om noen guide? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Er det vanskelig å legge inn ny bios? Vet du om noen guide? 6407143[/snapback] det er opp og ned. følger du STEP by STEP manual, så er det ikke noen problem...... du finner sikkert alt, der hvor du fant driver..... nødvendig info, filer o.s.v.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå