magnus90 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Tusen takk jeg må nok erkære meg ganske enig med deg lurer på å ta litt mer på sidene og toppen Lenke til kommentar
Thor-Inge Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Damn! Fashion med marmorlakk då! Hadde vel vært greiere å sette inn plexi-glass i side-døren _før_ du lakket, siden det kan bli stygge merker når du kutter... Keep up the good work! Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 ja jeg burde nok ha tenkt på det men det går sikkert greit hvis jeg dekker skikkelig med tape eller no jeg finner nok ut av det vettu Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 btw hva syns dere om monteringa av vifte? Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Var fet den Good luck videre xD Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 tusen takk, hva syns du om siste updaten? Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Begynner å se bra ut Syntes det var stilig med hullene Kunne kanskje lagd et mønster med dem, f.eks en figur eller no, men ellers fett Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Nja, jeg tenkte på å lage en skorpion, men fant ut at det ble litt vanskelig Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hehe, ok Hadde blitt fett med scorpion... Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hi Skorpion, ingen problem! Finn et bilde på nettet av en skopion, og skriv det ut på en skriver så stort du vil ha det!. Så klipper du ut dyret, og limer det fast. Da er det jo bare til å sage langs kanten, file litt, og slenge inn en plexibit... Det er slik jeg gjør det vist jeg vil ha et motiv. Du kan se hvordan det ble på: http://home.no/pcbouldingmania/ Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Hi Skorpion, ingen problem! Finn et bilde på nettet av en skopion, og skriv det ut på en skriver så stort du vil ha det!. Så klipper du ut dyret, og limer det fast. Da er det jo bare til å sage langs kanten, file litt, og slenge inn en plexibit... Det er slik jeg gjør det vist jeg vil ha et motiv. Du kan se hvordan det ble på: http://home.no/pcbouldingmania/ 6754535[/snapback] Det har du sikkert helt rett i, men nå er det litt seint men takk for tipset Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hi Skorpion, ingen problem! Finn et bilde på nettet av en skopion, og skriv det ut på en skriver så stort du vil ha det!. Så klipper du ut dyret, og limer det fast. Da er det jo bare til å sage langs kanten, file litt, og slenge inn en plexibit... Det er slik jeg gjør det vist jeg vil ha et motiv. Du kan se hvordan det ble på: http://home.no/pcbouldingmania/ 6754535[/snapback] Det har du sikkert helt rett i, men nå er det litt seint men takk for tipset 6765294[/snapback] Høres bra ut, test det ;D Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Er det noen som vet om vindudesignet jeg har lagt ut i workloggen er mulig? *hvis ikke er det bare å prøve på noen andre kabinetter først* Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hvorfor skulle ikke det være mulig? Du kan jo til og med kutte det motivet ut med stikksag! Hvis du leser litt forskjelige worklogs her og der så finner du fort ut av folk har kuttet ut mye mer kompliserte motiver med f.eks. Dremel. Eller så har du jo de som har kuttet ut vanskelige motiver med vannjet da, men det er dyrt. Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Hvorfor skulle ikke det være mulig? Du kan jo til og med kutte det motivet ut med stikksag! 6793545[/snapback] fordi det blir utstabilt etter at jeg har kuttet den ene biten kanskje? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hi D motivet er jo veldig enkelt å kutte ut....D kan jo bare teipe plexien din-tegne opp motivet-borre først med f.eks 10mm bor for å få plass til stikksagbladet- og sage vei... Du kan se hvordan sagearbeidet mitt ble i alu: http://home.no/pcbouldingmania/ Lenke til kommentar
Looke Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Enig, dette kabbiset ser bare bedre og bedre ut kas pc skal du ha i d ? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hvorfor skulle ikke det være mulig? Du kan jo til og med kutte det motivet ut med stikksag! 6793545[/snapback] fordi det blir utstabilt etter at jeg har kuttet den ene biten kanskje? 6794299[/snapback] Det er jo bare å feste det til et bord med en klemme da Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 NICE KEYBOARD Det blir bra nå Keep up the good work m8 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hva skjedde med prosjektet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå