Simkin Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) hva betyr dette? og hva gjør jeg for å fikse det?? Endret 29. juni 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Klarer ikke se hva det står på bildet, men du kan jo som alle sammen med andre problemer prøver. Reinstallere steam. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 det står: Disconnect: Kicked By Console: illegal interp value clock Lenke til kommentar
srbz Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Klarer ikke se hva det står på bildet, men du kan jo som alle sammen med andre problemer prøver. Reinstallere steam. 6407054[/snapback] Forstørre bildet? Til full størrelse? Slik at teksten blir leselig? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 er det ikke bare å trykke på bildet da?? og så trykke en gang til på forstørrelesesglasset som kommer opp der? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Dette er nok pga. serveren har zBlock, så du må skifte verdier i configen din. Du kan prøve å legge inn denne configen. Legg den i C:\Programfiler\Steam\SteamApps\accountnavn\counter-strike source\cstrike\ Deretter skriver du "exec autoexec.cfg" - uten "" - i config.cfg. Lenke til kommentar
Tankakern Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 For noe tull å legge inn en stor config-fil som tweaker allverdens unødige ting, mener nå jeg. Du har en ulovlig interp-verdi, da trenger du bare å forandre på den, og ikke alt annet! Den interp-verdien i configgen til Joakim er feil også, mener jeg. Skal ikke den være på 0.1? Bare skriv ex_interp 0.1 i console før du joiner serveren. Hvis dette ikke lagrer seg, så åpne config.cfg eller autoexec.cfg og sleng på kommandoen der. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 For noe tull å legge inn en stor config-fil som tweaker allverdens unødige ting, mener nå jeg. Du har en ulovlig interp-verdi, da trenger du bare å forandre på den, og ikke alt annet! Den interp-verdien i configgen til Joakim er feil også, mener jeg. Skal ikke den være på 0.1? Bare skriv ex_interp 0.1 i console før du joiner serveren. Hvis dette ikke lagrer seg, så åpne config.cfg eller autoexec.cfg og sleng på kommandoen der. 6417116[/snapback] Legg på en cl_interpolate 0.1 også. Den står nok på 0.0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå