Gå til innhold

SE W810i vs. Nokia 6280 - Den ultimate oppsumering

Anbefalte innlegg

ok. har mye som skal ut og fram så får se om jeg får med alt.

Jeg vet et er en del som har spurt om akkurat det samme som meg, men de har litt andre behov en meg og det var veldig uoversiktlig.

Jeg legger mest vekt på mp3 spiller. Gidder ikke å kjøpe meg "ekstern" mp3 spiller når mobiler gjør det like bra.

Nokia 6280

6280 fikk en 6er på amobil. Den kan vist "alt", men sliter kanskje med litt dårlig kontruksjon.

Jeg har desverre hørt om mange som har hatt problemer med den.

Jeg har prøvd den litt og ble jo helt vill etter den! Med var veldig god å bruke, noen sier at den var litt stor, men syns det ikke var så ille.

Den skal ha en god kalender sammenlignet med W810i, noe som er pluss i boka mi.

Når det kommer til mp3 skal den vist være omtrent like god som walkman telefonene til sony ericsson. Om det stemmer kan nå skikkert diskuteres.

Det som kanskje trekker mest ned er at det er mange som sier at det er mye galt med den og er skranglete.

Sony Ericsson W810i

W810i fikk en 5er på både itavisen og amobil. Den er jo den klare ener innen mp3(hvis du ikke teller med w900i). Den har jo som 6280 bra kamera, men ikke fult så bra videofunksjon. Det som jo er litt kjipt er at den er nesten helt lik W800i som har vært på markede lenge. Man kan jo spørre om det er noe kjipt og jeg syns det hadde vært litt kulere om det hadde hatt noe nytt og mer spennende enn EDGE å komme med.

Jeg sitter å vipper fram og tilbake. Begynte å helle mot W810i, men så gikk jeg tilbake til å like 6280.

Det er vel mest en smaks sak så jeg håper vel på en kjempe god overtalelse.

Kanskje dere kommer med en? :thumbup:

Endret av harrir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, 6280 har som du sier betydelige kvalitets problemer.

I Nederland har den blitt trukket tilbake fra markedet bl.a, det lover ikke godt!

Så jeg ville uansett droppet denne.

W810... at den er lik W800 er sant, men ikke at den er SÅ lik.

Jeg har begge disse, og det er "betydelig" mer forskjell en null forskjell.

Bl.a så er skjermen mye bedre (og litt større, 1.8" på W800, og 1.9" på W810) på W810, enn på W800, ikke like god som 6280 selvsagt, men et stort sprang fra W800 er det.

Menyene er mye bedre, de er veldig lik K800 faktisk.

Raskere, kamera er ytterligre forbedret fra W800, dette har også blitt raskere - tastene syns jeg er mye bedre også.

Prisen har blitt meget spiselig etterhvert også.

Alt i alt, ikke noe dårlig kjøp!

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...