webby1 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Er på 12 i ventetid på medier og komminikasjon, har jeg noe sjanse til å komme inn da? Endret 6. juli 2006 av webby1 Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg søkte på to inntakskontor (Buskerud og Rogaland), dvs det foregår seperat. Jeg fikk bare melding fra en av de (Rogaland). Bare å sjekke da... resultatene skulle være oppe nå. webby1: Ja. Noen kan takke nei til M&K og dermed åpne for nye plasser. Også hvis noen har M&K lengre ned enn førstevalget kan de komme inn på et høyere ønske, M&K faller bort og åpner for en ny plass. Riktignok er nok M&K det vanskeligste å komme inn på da så det hadde vært litt merkelig... Du får vente å se. Regner med du allerede har takket ja til andre/tredje valget ditt så du ikke står uten skole. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) ok, men vil den statsen "12" opdatere seg om den går nedover? Endret 6. juli 2006 av webby1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 ok, men vil den statsen "12" opdatere seg om den går nedover? 6446829[/snapback] var på plass nummer 5 i fjor, og kom inn, hvis det hjelper deg noe.. Du har en sjangse Lenke til kommentar
MagnusK Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg bord i vestfold, og jeg fikk svar på søknad om videregående skole ca kl 12 i dag. Jeg kom inn på førstevalget mitt JOHOO Jeg har 7 dagers svarfrist. Fikk brukernavn og passord på sms. Lenke til kommentar
NorskFirefox Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Kom inn på førstevalget mitt, sitter nå på nettkafè Italia . Fikk sms med at jeg hadde fått svar, der stod det både brukernavn og passord, så var det inn på vigo vha. wap. Fy f. den sia er rotete når du bruker mobilen men men, lykke til alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå