NorskFirefox Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei! Sitter nå i Italia, og har litt vansker med å få svar på dette på noen annen måte: Når er det vi skal få vite hvilken linje man har kommet inn på vgs? (Går i 10. nå om det har noen betydning..) Takker for raskt svar.. Lenke til kommentar
NorskFirefox Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Ok, takk skal du ha Må sørge for å ha nett tilkobling da Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ok, takk skal du ha Må sørge for å ha nett tilkobling da 6406923[/snapback] Du har åtte dager på å svare da. Det letteste er å gå inn nå og forhåndsvare. Så slipper du å tenke på det Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg skjønner ikke hvordan både elever og foreldre kan ha gått glipp av disse datoene når man faktisk har fått to eller tre hefter/bøker trykket godt opp i trynet og blitt bedt om å ta vare på disse. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Du har et poeng. Jeg fikk jo spørsmål fra ei i klassen om hva ho måtte ettersende til universitetet...par dager før fristen. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 leita lenge itte denna posten <3 :!: Ingen lærere elle noe som har sagt NÅR jeg får svar, eneste jeg har fått er det arket med brukernavn & passord, men hvor god tid har du på deg på å svare? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) leita lenge itte denna posten <3 :!: Ingen lærere elle noe som har sagt NÅR jeg får svar, eneste jeg har fått er det arket med brukernavn & passord, men hvor god tid har du på deg på å svare? 6420329[/snapback] Dette gjelder ihvertfall for Hordaland:11. juli: Utsending av svar 1. inntaksomgang 21. juli: svarfrist 1. inntaksomgang 2. august: Utsending av svar 2. inntaksomgang 8. august: svarfrist 2. inntaksomgang 11. august: Utsending av svar 3. inntaksomgang 16. august: 1. skoledag Her har vi fått to bøker/hefter. Ett før jul (i søketider) og ett nå (i svartider). Nederst på Vigo.no finner du linker til alle fylkeskommunene. Alle fylkeskommunene legger ut viktig info der. Endret 2. juli 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 leita lenge itte denna posten <3 :!: Ingen lærere elle noe som har sagt NÅR jeg får svar, eneste jeg har fått er det arket med brukernavn & passord, men hvor god tid har du på deg på å svare? 6420329[/snapback] Dette gjelder ihvertfall for Hordaland:11. juli: Utsending av svar 1. inntaksomgang 21. juli: svarfrist 1. inntaksomgang 2. august: Utsending av svar 2. inntaksomgang 8. august: svarfrist 2. inntaksomgang 11. august: Utsending av svar 3. inntaksomgang 16. august: 1. skoledag Her har vi fått to bøker/hefter. Ett før jul (i søketider) og ett nå (i svartider). Nederst på Vigo.no finner du linker til alle fylkeskommunene. Alle fylkeskommunene legger ut viktig info der. 6420584[/snapback] Vel, man får tydeligvis ikke like bra info her i Oslo. Og jeg vet ikke helt hvorfor du hadde søketid før jul, når Oslo-skolene hadde i Mars. Dessuten er utsending av svar fra 1. inntak 12. juli, MULIGENS 11. juli hvis resultatet er klart tidligere. Etter det har man åtte dager på seg, altså skal svarfristen være 19. juli. Hvorfor det er så forskjellig kan man bare spekulere i. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Vel, man får tydeligvis ikke like bra info her i Oslo. Og jeg vet ikke helt hvorfor du hadde søketid før jul, når Oslo-skolene hadde i Mars. 6420684[/snapback] Søknadsfirst var 1. mars her også, men vi fikk utdelt heftet før jul slik at vi hadde tid til å bestemme oss. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Kva gjer eg viss eg har mista passordet? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Kva gjer eg viss eg har mista passordet? 6429465[/snapback] Da får du ikke skoleplass . Nei, da må du kontakte din rådgiver. Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Kva gjer eg viss eg har mista passordet? 6429465[/snapback] Da får du ikke skoleplass . Nei, da må du kontakte din rådgiver. 6430011[/snapback] Jeg fikk det ihvertfall passord og sånt på sms, når det var inntak i telemark i mai. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Nå har svara i Buskerud og Rogaland kommet. Sikkert kommet i de fleste andre fylker og. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 jeg fikk svar idag:) og da var passord og brukernavn med i sms'en Lenke til kommentar
Matssverre Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 skal man bare gå inn på den bruker kontoen man har fått med bruker navn og passord og takke ja til plassen den dagen man får vite det eller er det et annet sted man skal gjøre det? Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Du logger deg på på www.vigo.no der du søkte... samme brukernavn og passord. Merkelig at noen kan gå glipp av en sånn beskjed da det både har blitt sagt tusen ganger (hvertfall for meg) og står på den røde lappen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Fikk sms i dag med passord og brukernavn, logger inn og ser bare Flyfag som nummer 1, og er på venteplass nummer 117.. Hadde flyfag som 3'e valg, og har ikke tenkt å gå den linjen uansett! Satan hvis de har sletter de 2 andre valgene mine! Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Den gjør ikke det... De som har søkt flyfag VK1 neste år vil ha to brukernavn og passord. Det brukernavnet for ditt fylke vil ha det øverste valget ditt som det ikke står "Ikke med i inntak" på som det egentlige førstevalget. Dette er brukernavnet og passordet du fikk først (på den røde lappen). Det brukernavnet/passordet du fikk senere er for et annet fylke (det som flyfag er i) og vil være en seperat søknad. Dersom du kommer inn på flyfag (trenger >4.5 i snitt sånn ca nå) vil du ha to tilbud du kan takke ja til. Et på begge brukerene. Jeg takket nei til flyfag (kom inn) og ja til automasjon som var på kontoen for min originale konto for mitt fylke. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hvordan har det seg slik at jeg ikke har fått sms enda? VK1 allmenn (eller VG2 om du vil) til høsten btw. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hvordan har det seg slik at jeg ikke har fått sms enda? VK1 allmenn (eller VG2 om du vil) til høsten btw. 6444196[/snapback] 2 av mine kompiser har heller ikke fått sms, men jeg har det, og vi har søkt på samme plass.. Så de er vel bare noen som må vente litt ekstra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå