Zethyr Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 .. uansett om dette er i sidemenyen eller på forsiden av forumet. Slik det er nå leter jeg hele tiden på feil sted etter en kategori, om jeg blar i forskjellige menyer. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Uhm? Du har ikke noe imot å forklare litt bedre..? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Okey, here goes attempt #2: Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Aha... Så du trykker på linkene i menyen basert på hvilket nummer i rekken de står på, heller enn å lese teksten? Og hvorfor bruke den store når man alltid bare kan bruke den til venstre? Uansett, ville være en smal sak å endre på for en admin... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Aha... Så du trykker på linkene i menyen basert på hvilket nummer i rekken de står på, heller enn å lese teksten? Og hvorfor bruke den store når man alltid bare kan bruke den til venstre? Uansett, ville være en smal sak å endre på for en admin... 6407225[/snapback] Det har blitt en vane for meg å bruke den til venstre, og dermed har det blitt en vane hvor de befinner seg. Når jeg en sjelden gang går inn på diskusjon.no uten å gå direkte til en kategori, hender det at jeg blir fristet til å bruke den stor tingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg