Rocinante Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei. Maskinen starter ikke normalt. Etter å ha forlatt maskinen en 20 minutters tid under en Spybot - Search & Destroy-økt trodde jeg PC-en hadde låst seg i dvalemodus. Tastaturet hadde ikke strøm. Jeg kaldstartet maskinen, men det hjalp ikke. Slik er ståa nå: Ved å trykke på startknappen hører jeg at noen vifter går, skjermen får ikke signal, jeg hører ikke "take-off" fra harddisk, hører ikke startlyder i det hele tatt (ingen pip), tastatur har ikke strøm, optiske lesere har ikke strøm (vil iallfall ikke åpnes). POWER lyser grønt og HDD lyser rødt, som vanlig. PC-en starter ikke -- ingen RAM-opptelling etc. Noe lignende har skjedd tidligere, men da "løste problemet seg selv". Maskinen startet dengang plutselig etter å ha befunnet seg noen minutter i denne apatiske tilstanden. Takk til eventuelle svar i form av diagnoser, løsningsforslag etc. Lenke til kommentar
Sindre90 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) har du nylig vert inne i pcen og fikset på noen ledninger? Endret 29. juni 2006 av Sindre90 Lenke til kommentar
Rocinante Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 har du nylig vert inne i pcen og fikset på noen ledninger? 6406920[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå